2013. május 14., kedd

The end is near...(?)

Hey, sweeties!

Néhány napja nem vagyok a toppon, de kitűnő volt az idő ahhoz, hogy gondolkodjak.

Arra jutottam, mint már bőven elégszer, hogy nincs értelme folytatnom. Lássuk be, magamat áltatom vele, hogy írok, ez nem az én műfajom. Sajnos én nem tudom azt a szintet hozni, ami az olvasóknak kell, aki nem hisz nekem, az nézze meg a kommentek és a rendszeres olvasók számát!
Igen, attól a kevés embertől csupa szeretet kaptam, de ezek szerint mégsem jó, ha a többi ember viszont cseszik egy tetves pipára kattintani. Ebből nagyon elegem van. Torkig vagyok, idegbeteg vagyok, és mivel Harryt ki nem állhatom a feltűnési viszketegségeivel, soha nem is jönnének össze Georgie-val, ha rajtam múlik...

Szóval. Most csinálhatnék egy szavazást, kuncsoroghatnék, de meguntam. Adok magamnak időt, hogy tisztán lássam  helyzetet, de nem akarok senkit biztatni. Ha bezárom, ígérem elmondom, mi lett volna a két sztori a vége, ennyivel jövök azoknak, akik egy kicsit is érdeklődtek, de mással nem tartozom. Magamnak tartozom azzal, hogy ne csináljak magamból hülyét, hogy azt hiszem, bármit is tudok. 

xx, Amelia

9 megjegyzés:

  1. Kérlek szépen, ne hagyd abba. Annyira jól írsz hogy az valami eszméletlen, nem szabad abba hagynod. Neked nem szabad. Egy ilyen tehetség mint te nem adhatja fel.
    Kérlek Kérlek Kérlek Kérlek.
    :'( :'(

    VálaszTörlés
  2. Én is írok egy blogot és már a második történetet írom. A bejegyzéseimhez egy ember szokott hozzászólni valamikor senki nem szól hozzá de mindig kapok 3 pipát és engem ez tesz boldoggá mert tudom hogy olvassák és hogy tetszik nekik. Soha ne add fel mert egyszer még te is nagy csodákra leszel képes ^_^ Hidd el megéri küzdeni akár hozzá szólnak akár nem :) Ezzel én is így vagyok <3 Remélem segítettem egy kicsit hogy meggondold magad már csak az olvasóid kedvéért is <3

    VálaszTörlés
  3. Talán most úgy érzed, áltatod magad. Valójában ez úgy működik, hogy az olvasókért kegyetlen harcot kell vívni, és minden időt annak szentelni, hogy valaki rád figyeljen. Ennek hatására lesz három ember, akit érdekelsz. Nem tudom miért van ez így, de ennek semmi köze a tehetséghez, vagy a tehetségtelenséghez. Nem egy blogot láttam már, ahol a 12 éves szinte írástudatlan lánynak az egekben volt a nézettsége, és harmincon felül volt a feliratkozóinak száma. Ezt valami bonyolultabb dolog szabályozza, aminek semmi értelme. Nehogy azt hidd, hogy nincs tehetséged hozzá.

    Nem az a tehetséges, akinek egy fejezet alá 20 hozzászólás érkezik az első órában, mikor felrakja. A hozzászólások tartalma is számít. A te fejezeteid alatt nem 20 olyan van, hogy kövit. A te fejezeteid alatt gondolatok vannak, és érzések. Az emberek gondolkodnak rajta, ha kevesen is... és pár ember megírja. Talán kevesen, és ez elkeserítő. De ezért ne hagyd abba.

    Nem szeretném, hogy bezárd, de ezt már ezerszer kihangsúlyoztam.
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek Annie Sawyer!!! Totálisan igazad van. Amelia ezt neked is üzenem. Mindenben egyetértek Annie kommentjével. Neked van tehetséged. Hogy is mondjam. Van egy sajátos stílusod, amit egyszerűen jó olvasni. A történeteidben jelen vannak, ha kellenek a mély gondolatok, és a komoly jelenetek, mégsem komor, lehangoló alkotások, mert közben vicces és szórakoztató is. Nem igazán tudom kifejezni szavakkal miket gondolok, amikor olvasom ezt a történeted vagy akár egy másikat. Vagy bármit, amit írtál. Én is írogatok néha. A fejemben még jól hangzik, de amikor visszaolvasom leírva, valami pocsék. Üres szöveg mondanivaló nélkül. Kusza szavak egymás mellett, amiknek semmi mondanivalója, és még csak nem is szórakoztató vagy egyáltalán nem is érthető. Ilyen amikor valakinek nincs tehetsége vagy stílusa. Akinek nincs az nem ad ki ilyen alkotásokat a keze közül még ha bele döglik is, mint te. Tapasztalatból mondom nem ilyen egy tehetségtelen béna író novellája vagy története.

      Szóval én csak annyit mondok, ha úgy érzed kell egy kis szünet, akkor tarts, de ne hagyd abba végleg az írást. Mert lehet, hogy most úgy érzed ez neked nem jött be, de szerintem nem szabadna feladnod, mert én szeretem a stílusod, és mások is. És lehet, hogy még több ember szeretné, ha olvasnák amiket írsz, amit nem tudok megmagyarázni, hogy miért nem következik be. Amúgy nem biztos, hogy nem olvassák attól még, hogy nem írnak kommentet. Lehet, hogy ott vannak.

      Szóval én amondó vagyok, hogy az írás és te passzoltok egymáshoz. Ne add fel!!

      Törlés
  4. Engem is idegesített, hogy nincs, aki olvassa a történetem... és Én is 'nyavajogtam', meg mi egyéb, de rájöttem, hogy fölösleges!
    Annak írd, akinek tetszik. Igen, 'csak' 15 felíratkozód van, de ők tényleg nem szetnék, hogy abba hagyd!
    Nem éri meg, hogy abbahagyd! És látod... máris mennyi komment összegyűlt? Szerintem sokáig gondolkozz azon, hogy abbahagyod- e, vagy nem! És... semmi képpen se a negatív utat válaszd!
    xx

    VálaszTörlés
  5. Ne hagyd abba! Tetszik a blogod, most találtam rá (pontosabban kb. 20 perce, olvastam néhány részt, és nagyon tetszik). Én is blogolok, és nekem már a 17. résznél van össz-vissz 5 feliratkozó.. azt is úgy szereztem, hogy mostnában minden részhez kiírom hogy vagy még egy feliratkozó vagy 2 komi és hozom a következőt... nekem szinte sose kommentelnek, a 17 részen összesen 3 komment van.. 14-en 1 sincs.. azon a 3-an van 1-1. szóval örülj neki, hogy ennyit kapsz, és tényleg nagyon jól írsz, ne mert abba hagyni :)

    VálaszTörlés
  6. Én nemrég találtam a blogodra, még nem olvastam végig de nagyon tetszik ahogy kifejezed magad, a fogalmazásod csodálatos. Már imádom ahogy írsz. Remélem nem zárod be a blogod.
    xx*

    VálaszTörlés
  7. Én is csak most találtam rá a blogodra, és amit olvastam belőle nagyon jó! Tehetséges vagy, jól fogalmazol! Semmikép se hagyd abba azért, mert alig kommentelnek vagy pipálnak! Azoknak írd, azoknak a kevés embereknek ugyan, akiknek tetszik...akik veszik a fáradtságot és biztatnak! Remélem már a gondolata is eltűnt annak, hogy bezárd! :) xx

    VálaszTörlés
  8. Szomorúan olvastam a hírt, mindennap nézegettem a blogot, várva a folytatásra. Kérlek ne hagyd abba az írást. Annyira tehetséges vagy, és ezt most nem azért mondom, hogy tehermentesítsem a lelked, de sokan ezt gondolják. Vannak akik igenis szeretik az írásod, boldogan olvassák a soraidat. Fantasztikus vagy, ezt igyekszem minden véleményem írásakor hangsúlyozni!

    És tudod, hogy őszinte legyek, van olyan blog, ahol talán 100 feliratkozó is van. Kaptam hát az alkalmon, elkezdtem olvasni. Számomra jelentéktelen, nem is értem miért szeretik annyira. Tehetségtelen az író. Nem akarok másokat szidalmazni, de ami nem jó, az nem jó. Néha többet jelent az a 15, mint a 100. Nekem azonnal megtetszett a történeted, az egyedisége, a sajátos ötletei.
    Nálad értékes véleményeket írnak, amiből tanulhatsz is. A kommentekből kiveheted, hogy nem csak elolvasták, hanem el is gondolkoztak rajta. Ez mindennél többet ér! Kérlek gondold át, ne hagyd abba! :)
    Én hűséges olvasód maradok, ezt megígérhetem!

    puszi, Cami

    VálaszTörlés