2013. május 8., szerda

Díjak!! :-))

Hey, sweeties! 
Ma ne fejezettel érkezem, - bár ez sem kizárt - hanem két díjjal. Nem valami közérdekű, de nekem fontos! :-)

xx, Amelia

U.i.: Ma szerintem új fejléc érkezik... Várjátok? :-)

A díjat nagyon szépen köszönöm Lolitának!! :-) <3

  1. Milyen fajta zenéket hallgatsz?  Ó, ez nagyon vegyes. A két legnagyobb kedvencem Michael Jackson és a The Doors. Egyszerűen bolondulok értük. Ezen kívül a nagyon zúzós, ordibálós metálon és a duc-duc zenéken kívül mindent meghallgatok, és nagyon vegyes az a lista, amit szeretek is. 
  2. Mit gondolsz a mostanában elszaporodott, - sokszor igénytelenül megírt - 1D-s blogokról?  Azt, hogy mi a titkuk? Több kommentet, több feliratkozót, pipát kapnak egy-egy fejezethez, mint én az összeshez... Mi a franc? Nagyon bosszantó! Lehet, hogy az én sztorimba is több irracionális szexjelenet, vagy csöpögős romantikázás kellett volna, már a harmadik fejezetbe? Szóval kiakasztóak ezek a blogok...
  3. Ha kiderülne, hogy már csak hetek, napok vannak hátra az életedből, mit tennél?  Dőzsölnék... Már úgy is mindegy, nem? Próbálnám kiélvezni az utolsó időszakot. Ha lenne annyi időm, talán bejárnám a világot. Egyedül. Nem akarom, hogy a családom végignézze a kétségbeesett haláltusám. Ők úgy emlékezzenek rám, amilyen voltam egészségesen. Aztán szórjanak a Szajnába. 
  4. Tehetséges írónak tartod maga? Ha igen, miért, ha nem, miért?  Egyáltalán semmi tehetségem sincs, ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy nincsenek valami hosszú fejezeteim, és nem ritkán igazából semmi sem történik egy fejezetben. Nem is vagyok túl népszerű, de azért én irogálok, mint a jó gyerek. 
  5. Jóba vagy a többi bloggerinával?  Két embert érzek magamhoz közelebb, Szilvit és Anniet, akik nagyon régóta hűséges kommentelőim. Szeretem őket, de most éppen hullámvölgyben vagyok... Na mindegy, nem ez volt a kérdés. A többi rendszeres véleményezőmnek is szívesen válaszolok, és állandó olvasójuk vagyok. 



A díjat nagyon szépen köszönöm Caminek!! :-)) <3


11 dolog rólam:
  1. Imádok aludni.
  2. Sokat agyalok rajta, hogy miért nem olvassák a blogom. Idegölő.
  3. Régen teljesen más természetem volt. Ennek a korszaknak Georgina Jackson a gyümölcse, ő olyan volt régen, mint én.
  4. Halálosan szerelmes vagyok Bill Kaulitzba, nagyjából, amióta felbukkantak.
  5. Szeretek vonatozni, de mindig bennem van a para, hogy fennmaradok.
  6. Kedvenc csokim a Twix, és egyszerre eszem a két rudat.
  7. Kevinnek hívom a laptopom, a Resszkessetek betörők után.
  8. Kedvenc filmjeim, a Batman filmek.
  9. Imádom Anne Rice vámpírsorozatát, a Vámpírkrónikákat. (Most jutott eszembe a sorozat címe, egy napa ezen agyalok.)
  10. Sokat eszem, ennek a háromnegyede répa. (egyszer besárgultam...)
  11. Kedvenc színem a kék, az az árnyalat, ami a Doctor Who rendőrségi telefonfülkéje is, a TARDIS-é.

Válaszaim:

  1. Van olyan szereplő a történetedben, aki egyáltalán nem szimpatikus neked?  Nem, nincs. Ezeket az embereket én irányítom, én döntöm el, milyenek, és mindenki kap egy kicsi belőlem.
  2. Ha egy napra más bőrébe bújhatnál, ki lenne az?  Coco Chanel. Egy divatház feje, egy ikon. Zseniális figurája a történelemnek. És egy napig nem kéne azon gondolkodnom, hol gyújtsak rá. Vagy Johnny Depp barátnője, lehetőleg egy olyan napon, amikor csak ketten vagyunk, és egymásra figyelünk csak. :-P
  3. Vannak visszatérő álmaid?  Ma már kevesebb, kiskoromban volt egy szörnyű. Egy boszorkány üldözött, rémes volt. Inkább állandó szereplőim vannak, más helyzetekben.
  4. Milyen tanácsot adnál egy kezdő bloggerinának?  Reklám, reklám, reklám!!! Különben sosem lesz nézett, én is itt szúrtam el.
  5. Mi az az emberi tulajdonság, amit ki nem állhatsz?  A feltűnési viszketegség. Lehet valaki népszerű úgy is, hogy nem kell olyan dolgokat művelnie, amitől hetente róla beszélnek. Remélem, egyszer olvasod, Harry Styles, és észreveszed magad...
  6. Mennyire jelenik meg a saját személyiséged a történeted női főszereplőjében?  Georgina Jackson én vagyok, jobb kiadásban. Szebb, okosabb, és képes volt követni az álmait.
  7. Ha külföldön tanulhatnál, vagy dolgozhatnál, hol tennéd azt? London, BBC. A legnagyobb álmom.
  8. Mennyire vagy kritikus önmagaddal szemben?  Nagyon. Magamat egy rossz pötyögőnek látom, és legtöbbször el sem hiszem azoknak az embereknek az ellenkezőjét, akik ezt mondják.
  9. Félsz a vihartól? Nem, egyáltalán nem. Apa szokta mesélni, hogy amikor kicsi voltam, mindig az ablakban álltam, és nevetve figyeltem a dörgést, meg a villámlást. Ma is nagyon szeretem az egészet, esernyőt sem nagyon használok, imádok az esőben sétálni.
  10. Van kedvenc énekesnőd?  Lana Del Rey és Taylor Swift. Nagyon csípem őket, nem titkolt kampányom a Friendship Taylor mellett, az Un jour pedig egyértelműen Lana története. 
  11. Mi a kedvenc könyved?  Harry Potter széria, Vámpírkrónikák, és Dino Buzzati: Egy szerelem története. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése