2013. május 29., szerda

Light Story

Hey, sweeties!


Itt az ideje, hogy kicsit itt is reklámozzam a legújabb blogomat, a Light Story-t. 

A történet egy lányról, Flora Skilesról szól, aki Londonba költözik, hogy felvegyék a BBC zenekarába, mint szólóklarinétost. Legjobb barátnője, Hanna is vele tart, és egy gyönyörű lakásba költöznek, amit a lány producer szülei állnak. Nem szereti, ha a szülei alapján ítélik meg, ezért is választott más hivatást. 


Nem sokkal a költözés után érkezik az első zuhany: a szomszédjuk Harry Styles.

Hogy hogyan is folytatódik Flora története, azt derítsd ki, és kattints ezerrel az oldalra!! 


~Light Story - Harry Styles Fanfiction~

Hogy még könnyebb legyen a döntés, bemásolom a prológust, remélem kedvcsinálónak tökéletes! ;-) A blogon jelenleg az első 4 fejezet van kész, holnap érkezik az 5., aztán 3-4 naponta következnek majd az epidózok.

Jó szórakozást, kellemes olvasást!!

xx, Amelia


Light Story - Prológus:

A nevem Flora Skiles. 18 évig Bath-ban éltem, és alig vártam, hogy leérettségizzek, és Londonba költözzek. Szerencsére nem egyedül, a legjobb barátnőm, Hanna Ochs a másik ötletgazdája a költözésnek.

 - Mit gondolsz? Menni fog? - kérdezte Hanna, és egy újabb pólót hajtott a bőröndjébe. 
 - Hogy kérdezhetsz ilyet? Naná! - vágtam rá az ágya széléről, miközben egy gumicukrot rágcsáltam. 
 - Ha te mondod...
 - Nem hátrálhatsz meg a célegyenesben...
 - Nem is akarok! Kell egy közös kép Liam Payne-el! - nevetett Hanna.
 - Persze, és nyilván ők lesznek az elsők, akikkel szembe találkozunk Londonban. Tekintve, hogy turnén vannak... Valószínűleg... - nevettem én is.
 - Sosem tudhatod! Lehet, hogy éppen belebotlunk a One Directon-be, ahogy kiszállunk a kocsiból. 
 - És ahogy meglátják a költöztetős autót, egymáson verekedve akarnak majd dobozokat cipelni. - forgattam a szemeim. - Inkább tedd be a kocsiba a bőröndöt, és induljunk... Tudod, hogy utálok sötétben vezetni.
 - Oké, ez az utolsó, indulhatunk! - bólintott Hanna, és az ajtó felé kezdte vonszolni a bőröndjét. - Jézus, Sherlock! Majdnem itt maradt...
 - Ó, jajj! Nehogy itt maradjon a plüss!
 - Nevess csak, neked is benn van Watson. - nézett rám szúrós szemmel, és magához szorítva a plüssnyulat elindult az autóhoz. Amikor kicsit voltunk, kitaláltuk, hogy a két kedvenc plüssállatunk Sherlock és Watson, a híres detektív és társa. 

 - Kész vagy? - pattantam be a volán mögé.
 - Vigyázz London! - sikított Hanna. Sebességbe kapcsoltam, és kikanyarodtam az útra.

*

 - Sosem gondoltam volna, hogy ezt mondom, de örülök, hogy a szüleid gazdagok! - nevetett
Hanna, és a nappaliba futott, az ajtóban ledobálva a bőröndjeit.
 - Hát... Jó családba tudni kell születni! - csettintettem elégedetten, és én is elfoglaltam a lakást. Hatalmas volt, tetőtéri, London egyik gazdagabb negyedében. A szüleim producerek, apa zenei producer, anya pedig a filmek világában mozog. Soha semmiért nem kellett küzdenem, de szerencsére elkényeztetve sem voltam, így mindig a földön járok. Persze, ebben Hanna is sokat segít, a maga középosztálybeli személyével, sokszor visszafog.
 - Atya ég... Láttad a kilátást? - sóhajtott Hanna.
 - Nem semmi...
 - És a szobáink? - futott el mellőlem Hanna. Iszonyúan be van sózva. - Ö, Flora? Van egy kis gond...
 - Micsoda?
 - Nincs áram.
 - Hogy? Azt se tudom, hol keressem a központi kapcsolót... - sóhajtottam. - Oké, várj, átmegyek a szomszédba, és megkérdezem.
 - Oké!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése