2013. május 24., péntek

Friendship - Chapter 17.

Hey, sweeties!
Megérkeztem. Az ötlet a vonaton ugrott be, muszáj volt leírnom, elszaladt velem a ló, majdnem fenn is maradtam. De itt van, remélem tetszik!
Nem tudom, mi az oka annak, hogy sokkal kevesebb kommentet kaptam, mint szoktam, remélem nem lett ennyire rossz a rész...
Még tartozom nektek egy díjjal, vagyis magamnak, amit még nem tettem ki, ezt Camitől kaptam, és borzasztóan nagyon örültem neki! :-)

Ne felejtsétek a másik blogom, sajnos az első fejezet ott sem kapott akkora lelkesedést, mint a prológos, de igyekszem a 2. fejezettel!!! ~Vérgyilkos - Liam Payne Fanfiction ~

xx, Amelia
Kommentálni, pipálni ér!


Harry
-           Tudod, vicces, hogy azt hitted én és Georgie… - mondta Niall, csillagfestés közben. Tegnap felnéztem a meglepetés-mennyezetre, és úgy döntöttem, kell még csillag.
-           Hogy érted ezt? – néztem rá értetlenül.
-           Georgie nem az a fajta lány, aki kezdene velem…
-           Mert?
-           Okos, csinos, kedves, vicces, egyszóval tökéletes. Az ilyen lányok általában érted és Zaynért vannak oda.
-           Ez hülyeség! Semmivel sem vagy kevesebb, mint mi. Egyszerűen csak jobbat érdemelsz, aki még nem ért ide…
-           Na, mi történik itt? – ült le mellénk Louis, kezében egy ecsettel.
-           Niall kissebségi komplexusos monológot tart. – feleltem.
-           Ne pipulj be, de kicsit dagad a mellem, hogy összeboronálnak Georgieval. Elvégre, nem mindennap hozzák össze az embert a világ egyik legjobb írójával, aki mellesleg az egyik legszebb nő a Földön.
-           Ó, Georgina… Ki ne akarná, hogy összehozzák vele a lapok. – sóhajtott teátrálisan Louis, de a végét elnevette.
-           Ti ezt nem értitek. – fújt Niall, és dühösen festette a csillagokat. – Neked ott van Eleanor,- mutatott Louisra – neked meg az összes többi lány, akit csak akarsz. – nézett rám. – És én?
-           Te meg válogatós vagy. – bökött felé az ecsetével Louis, aminek harc lett a vége, és végül több festék került a ruhájukra, mint a csillagokra. Niall éppen Louis fejét akarta befesteni, mikor annak megszólalt a telefonja. És csak csörgött.
-           Nem akarod felvenni? – kérdezte Niall, és figyelmét újra egy csillagra fordította.
-           Csak megvárom a refrént, az a legjobb rész. Who let the dogs out! Who, who, who-who… - énekelte teli torokból, majd felvette. – Helló, édes! Hogy állsz? (…) Az király! (…) Ne csináld, vacsorázni megyünk…(…) Csak öltözz ki! Ki tudja, mi lesz utána! (…) Semmit, csak kapcsolgatom a tv-t. (…) Igen, láttam az új részt. (…) Sokkal jobb az új srác. (…) Nem, nem beszélünk erről, ma kirúgunk a hámból! (…) Hagyd abba. Érted megyek. Fél óra, és ott vagyok! (…) Nem érdekelsz, csipkedd magad! – bontotta a vonalat Louis.
-           Ki volt az? – kérdeztem.
-           Csak Eleanor. Vacsorázni megyünk. Megyek is. Ne várjatok este! – pattant fel.
-           Ne felejtsd el, hogy holnap utolsó simítások! Te hozod el a TARDIS-t! – kiáltottam utána, mire legyintett, és eltűnt.
-           Hova megy? – kérdezte Liam.
-           Eleanor. – válaszolta Niall.
-           De… Ő Daniellel van.
-           És Perryvel. Csajos estét tartanak. – bólintott Zayn.
-           Akkor kivel megy el? – kérdezte Niall, és arcára kiült a nagyon gondolkodó kifejezés, amit általában éttermekben használ, mielőtt döntene, hogy mit fog enni.
-           Fogalmam sincs. – ráztam a fejem. Rosszul esett, hogy hazudott. A legjobb barátom, még mindig. Vagyis, én annak tartom. Elismerem, mostanában nem felhőtlen a kapcsolatunk, de akkor is fáj, hogy nem mondott igazat.

*

„Fáradtan dobáltam le a cuccaimat, és levetődtem Louis mellé a kanapéra. Misfits. Oda van most ezért a sorozatért. Én is bírom, Nathan nagy arc.
-           Mizu? – kérdeztem.
-           Semmi.
-           Louis, mi a baj? – sóhajtottam. Egy ideje ezt csinálja. Mintha nem mondana el valamit.
-           Semmi.
-           Ne csináld! A legjobb barátod vagyok, nekem elmondhatod!
-           Igen, én is azt hittem, hogy az vagy.
-           Hogy? – néztem rá megütközve. Most emelte csak rám a szemeit. Harag égett bennük.
-           Már nem fáj a fejed? Taylor adott egy puszikát a buksidra? Jó volt a madáretetés?
-           Sajnálom…
-           Nem, ez már nem az. Oké, elismerem, nagy szám, megvan Taylor Swift. De Taylor hol lesz 10 év múlva, és a „barátaid” hol lesznek? – rosszul esett, hogy macskakörmöt rajzolt a barát szónál.
-           El akartam mondani, de akkor megint ugratni kezdtetek volna.
-           És nem jogos? Ez a lány megfolyt téged! – csattant fel Louis.
-           Ne csináld Lou…
-           Tudod mit? Majd magadtól rájössz, és akkor köszönetet mondhatsz egy baromi nagy ajándékkosárral, hogy igazam volt! – fordult újra a tv felé, és felhangosította. Csak ültem mellette tátott szájjal, és próbáltam feldolgozni a mondatokat, amiket mondott. Igaza volt. Taylor kisajátít, és még arra is rávett, hogy hazudjak a barátaimnak. Ez így nem mehet tovább. Felpattantam, és az ajtó felé indultam. – Hova mész? – kérdezte Louis, fel sem nézve a tvből.
-           Taylorhoz. – motyogtam vissza a vállam felett. Ő csak morgott valamit, de mögöttem már csukódott az ajtó.”


*

-         Minden rendben? – tette a vállamra a kezét Zayn.
-         Persze, miért?
-         Mert Niall 5 persze húzogatja az orrod alatt a kínait, és rá sem hederítesz.
-         Nem vagyok éhes… Kicsit elgondolkodtam. – ezzel a lendülettel kezdte el az említett befelé lapátolni az én részem is. Kegyes volt, az alján hagyott egy kicsit, hátha mégis megéhezem.
-         Georgie? – kérdezte Zayn, de csak a fejem ráztam.
-         Louis? – toldotta meg Liam. Bólintottam. – Ne izgulj, nemsokára minden olyan lesz, mint régen.
-         Ez nem ilyen egyszerű… Valami megtört köztünk. – sóhajtottam.
-         Hülye vagy, Louis szeret téged. Inkább fesd a csillagjaidat. – mondta Zayn, és felém dobott egyet.


Louis
Sajnálom, ami köztem, és Harry között történt, de ha azt akarom, hogy olyan legyen, mint régen, akkor segítenem kell, és ez máshogy nem meg, minthogy kicsit füllentek. Nem a legjobban sikerült hazudságom, de annyira nem is vagyok jó az ilyesmiben. Már a kocsiban jutott eszembe, hogy az Eleanor-mesét nem veszik be, mert ő ma csajos estét tart, de időben felhívtam, hogy valami alibi találjunk ki. Ennek a hátulütője, hogy Daniellet és Perryt is be kellett avatnunk, de a cél szentesíti az eszközt.

-         Kész vagy már? – rontottam be Georgie szobájába, aki egy szál fehérneműben állt az ágya előtt, és három ruhát szugerált. – Mi az Istent szöszölsz ennyit?
-         Nem tudom, melyiket vegyem fel… - sóhajtott fájdalmasan.
-         Teljesen mindegy, mindegyikben tökéletes leszel. – próbáltam a hangomba egy kis sürgetést csempészni, de rá se hederített. Jellemző.
-         Ez nem olyan egyszerű… Azt akarom, hogy Robert lássa, hogy mit veszített. – dobbantott a lábával eltökélten. A szemeim forgattam, és a vállánál fogva magam felé fordítottam.
-         Ne csináld! Felejtsd el azt az idiótát! Csakis ő tehet róla, hogy elvesztett, és az, hogy most görcsösen próbálsz visszavágni, csak olyan, mintha lesüllyednél az ő szintjére. Te ennél több vagy! Te vagy a tökéletes Georgina Jackson!
-         Nem hiszek neked… - sütötte le a szemeit.
-         Nézz rám! – semmi válasz. Az álla alá nyúltam, és kényszerítettem, hogy rám nézzen. – Legalább nekem higgy! Te vagy a legjobb! – pár másodpercig csak néztünk egymás szemébe, aztán hirtelen kikapcsolt minden. Hevesen csókoltam, ő az ölembe ugrott. Félresöpörtem a ruhákat az ágyán, és őt döntöttem a helyükre. Apró csókokkal hintettem be mindenhol, míg ő észrevétlenül szabadított meg a zakómtól, majd az ingemtől is. Tudtam, hogy nem helyes, amit teszek, de amikor végigsimítottam tökéletes, meztelen testén, megszűnt minden. Csak ő és én léteztünk, a takaró alatt.  



10 megjegyzés:

  1. Te jó ég!!!!! Komolyan mondom, addig a pillanatig amíg le nem bukott Louis, azt hittem Harry lesz a szerencsés...mikor Zayn és Liam lebuktatta Louist, elkiáltottam magam h : ANYÁDDDD, de nem szidás képpen csak annyira izgultam :D
    Annyira jól írsz hogy a sárga földig irígy vagyok rád, kurva jó vagy.
    A rész eleje nagyon vicces volt, huh már alig várom az új részt :D

    jól elhúztad az orrom előtt a mézed madzagot :D
    Sies!!!!
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez volt a célom! Őszintén alig vártam, hogy hazaérjek, és elküldjem azt a részt facebook-on. Kíváncsi voltam, mi lesz a véleményetek, meg hogy mekkora lesz a bumm, mikor kiderül, hogy kiről van szó valójában. :-D

      Nem hiszem, hogy irigynek kellene rám lenned...
      Sietek a következővel! ;-)

      xx

      Törlés
  2. A gondolataim az utolsó sorok olvasásakor: Ááááá, ez mi?
    Ez volt aztán a váratlan fordulat. Be kell valljam, én sok ilyen "váratlan fordulatot" szoktam előre tudni, de ez most nagyon meglepett.
    Izgatottan várom a folytatást.

    Love, N.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is hamar rá szoktam jönni az ilyenekre, örülök, hogy kicsit be tudtalak húzni a csőbe, most kicsit megveregetem a vállam. :-)

      xx

      Törlés
  3. "-Georgie nem az a fajta lány, aki kezdene velem…" - itt majdnem teljes valójában megtörtént az eset. Nem egészen, de azt hiszem - ennek a résznek, és az utána következő beszédnek hatására - elérzékenyültem, mert könnyes lett a szemem. Nem patakzó könny folydogálásról, vagy lecsöppenő egy szem könnyről van szó. Csak egyszerűen elhomályosodott előttem a fejezet ettől a gondolattól. Annyira szomorúnak tűnt.

    "Csak megvárom a refrént, az a legjobb rész." - Louis te jó ég. Még ebben a kiszolgáltatott hangulatban is megnevettet - jobban mondva te nevettetsz meg, miután majdnem bőgtem miattad -.

    Örültem, hogy végre újra képbe került ez a meglepetés. Már nagyon be voltam sózva miatta. Amúgy is imádom, mikor dolgoznak rajta. Annyira részletes. Fantasztikus:D mintha én is ott állnék, és nézném:D

    "... amit általában éttermekben használ, mielőtt döntene, hogy mit fog enni.", "Niall 5 perce húzogatja az orrod alatt a kínait" és "Kegyes volt, az alján hagyott egy kicsit" - nem igaz, hogy ezeket még mindig nem tudtam megunni:DD Ezekből egyre többet teszel bele, és imádom <3

    és akkor most jöjjön a napom fénypontja!!! Louis drágám... Már éppen meg akartam jegyezni egyébként, hogy nálad milyen szeretnivaló. Ám, ma már spoilereztél, és abból tudtam, hogy mi lesz. Amikor azt olvastam először Niallre gondoltam. Egy kis hiba becsúszik Georgienak... szegény kis Niall pedig olyan ártatlan. Örültem, hogy nem ő lett. Azután Liam volt még a tippem... történet ez és az ugyanis. Hihetetlen, hogy pont Louis. Engem is megleptél... nagyon. Most tegyük félre azt, hogy Louis hogy tehette. Hiszen férfi. De Georgie hogy tehette ezt a legjobb barátnőjével? és ezek után hogy tudnak majd egymás szemébe nézni?

    Csalódtam Louisban és Georgiban is, és hihetetlen... ezzel most Louis egy szintre került Roberttel. Nem, ez rosszabb, mert Robert nem a legjobb barátnőjével... kiakadtam. DE NAGYON IZGI!!! ÉS SZERETEM!!! - a részt - Louis viszont elásta magát - hacsak holnap reggel fel nem ébred, hogy álmodta, bár akkor is -.
    ~xx





    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudok most ömlengeni...Kivette az erőm a nyál :-)

      Igen... Louis... Majd kiderül :-D

      Törlés
  4. szia. én még csak most találtam rá a blogodra de nagyoooon tetszik :D egyébként nagyon jól írsz és izgisek a részeid...komolyan tetszik szóval siess a kövivel és mostantól gyakrabban jövök :D

    ha van kedved nézz be hozzám is és mondj véleményt :P http://livewhilewereyoung1dstory.blogspot.sk/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülök, hogy tetszik!

      Amint tudok, benézek, és véleményezek, ígérem! ;-)

      xx

      Törlés
  5. Annyira szeretem ezeket a szemszögváltásokat. Tudom ezt már mondtam, de most is úgy tetszett.
    Sajnálom, hogy Lou és Harry nem jönnek ki olyan jól egymással, pedig annyira jóban voltak. Természetes, hogy változnak a kapcsolatok, olykor negatív irányba. De azért rossz így látni őket, eltávolodtak egymástól. Remélem sikerül majd rendezni a kapcsolatot.

    Louis és Georgie akcióján ledöbbentem. Furcsa, mert nem haragszom Louis-ra, attól függetlenül, hogy barátnője van és megcsalja ezzel őt (amit megjegyzek, gyűlölök). Furcsa érzés van bennem, nem tudom ezt hova tenni. Az, hogy mi lesz ebből, ha kiderül (ha kifog persze) arra nagyon kíváncsi vagyok. Sajnálom egy kicsit Harry-t, úgy oda van Georgie-ért, de ő valahogy nem veszi őt számba.

    Frenetikus rész lett, nagyszerű nézőpont váltogatásokkal és nagy csattanóval a végén.

    Nagyon várom a folytatást, annyira izgalmas! :)

    puszi, Cami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök a kommetednek! ;-)

      Louis és Harry kapcsolata a valóságból jött, vagyis ahogy én látom, szerintem tényleg kicsit eltávolodtak, már nem ég akkora fokkal a barátságuk, hát jó kis sztori lett belőle. :-D

      Az akció hirtelen ötlet volt, és nagyon büszke voltam, hogy eszembe jutott, örülök, hogy tetszik, és annak is, hogy nem haragszol a srácra, nem is azért tette :-)

      xx

      Törlés