2013. május 22., szerda

Friendship - Chapter 16.

Hey, sweeties!
Kicsit későn, megint, de megérkeztem!
Abban bízom, hogy mostantól kicsit több időm lesz, mert nincsenek már vizsgáim, és még nem tudom, hogy milyen lesz a gyakorlatom, amit nem tudok nektek szavakba önteni, hogy mennyire nagyon várok! :-)

Ha valami lemaradt volna, a másik blogon megérkeztem az első résszel!! ~Vérgyilkos - Liam Payne  Fanfiction~

Óóó, és szeretném, ha szavaznátok az egyik kedves blogomra, csak úgy érvényes, ha az oldalt is tetszikelitek! *katt*

xx, Amelia
Kommentálni, pipálni ér!





Harry
Jobb, ha most senki sem szól hozzám. Ha igaz, amit a kezemben tartok, akkor mind a négyen átvertek. Öten, Johnnyt is beleértve. Miért nem szólt senki hogy feleslegesen építem a meglepetést, ha egyszer Georgie mással jár? És most nem Robertről van szó… Vele szakítottak, a múltkor olvastam a neten. Sikítottam, mint egy lány, annyira örültem, erre tessék, az egyik legjobb barátom hátba vág. Mintha gyomorszájon vágott volna a felismerés. És ezt is egy napilapból kell megtudnom? Ennyire nem lehetnek velem őszinték? Elismerem nagyon belehülyültem ebbe a Georgie-ügybe, de ez azért sok…

-         Harry, minden oké? Nem jöttél reggelizni. – kopogott be Liam, és már be is csúszott az ajtón.
-         Miért nem mondtátok el?
-         De, még te mondtad, hogy Georgie és Rob szakítottak. – nézett rám értetlenül.
-         És látom, nagyon hamar talált valaki mást! - csaptam iam fejébe az újságot.
-         Mi? Jézus… - hűlt el Liam.
-         Miért nem szóltatok? Láttátok, mennyire akarom Georgiet… - néztem szemrehányóan Liamre.
-         Azt hiszem, ezt Niallel kell megbeszélned. – mondta Liam, és kiment a szobából. Nem sokkal később Niall jött be, olyan arccal, amilyet még sosem láttam rajta. Bűntudat és szomorúság keveréke. Ezzel mindent elárult.
-         Sajnálom. – sóhajtotta, és leült mellém az ágy szélére. – Szólnom kellett volna.
-         Igen, szólnod kellett volna...
-         Egyszer csak megtörtént… Rengeteg időt töltöttünk együtt, és a legjobb barátom lett. Nem úgy, mint ti, de az lett! – kezdett el idegesen hadonászni Niall, mire nevetve megöleltem. Nem volt legférfiasabb cselekedet, de örülök, hogy nincs köztük semmi.
-         Nem haragszol?
-         Viccelsz? Azt hittem együtt vagytok! Nem akartam elhinni, hogy így hátba szúrsz… - csóváltam a fejem. – Hiszen segítesz a meglepetésben, sírok neked az miatt, hogy Georgie nem akar, és mégis összejöttél vele. De nem! Ez király! Jézus… Már majdnem elbőgtem magam.
-         Fel kéne hívnod. – mondta Niall.
-         Mi?
-         Komolyan! Most szakított, el van keseredve, és szüksége van valakire!
-         Nem hiszem, hogy ez az ember én vagyok… - néztem Niallra kétkedőn.
-         Bízz bennem! – veregette meg a vállam Niall. – És hívd fel!


Georgie
Amikor attól tartottam, hogy nincs többé ihletem, és szeméthalommal vettem körül magam, még nem is számítottam rá, hogy lehet ennél rosszabb. Pedig lehet. Mennek az interjúk, eddig kettőn vagyunk túl, és egy hete már hivatalosan „csak barátok” vagyunk Roberttel. Borzasztó ott ülni, és úgy csinálni, mintha mi sem történt volna. Elismerem, gerinces volt, bevallotta, hogy megcsalt, de azt továbbra sem hajlandó elmondani, hogy kivel. Sebaj, számomra tárgytalan, ahogy Dan próbálkozásai is, hogy felkeltse az érdeklődésem, most hogy újra egyedül vagyok. Újabban Niallel hoznak össze. Köszönöm… Nem mondom, hogy közömbös, de csak barát. Egy édes kismackó, akinek bármikor befúrhatom a fejem a mellkasába, ha olyan kedvem van.
Tegnap Eleanor kirángatott egy kávéra, és mertem venni egy hetilapot is, amiben Robert adott egy rendkívül érzelmes, és hánytató interjút. Komolyan, kezd Damien Sargue-ra hasonlítani, aki akkor jött rá, hogy Fleur Presgurvic az igazi, amikor már Bill Kaulitzal járt. Emlékszem, 1-2 éve mekkora botrány volt, még Amerikáig is elért a francia hősszerelmes híre.
Valami olyasmi volt a lényeg, hogy Robert élete szerelmének tart. Hogyne. És néha fejre állok, és ketyegek. Hogy lehet valaki ennyire szemtelen? Valami csúnya jutott eszembe, de megtartom magamnak.

-         Georgie! Szól a telefonod! – ordított Johnny, mire feleszméltem, és a készülék után nyúltam. – Igen?
-         Szia, Georgie. Itt Harry. – csend. Nem ugrott be, Harry Potteren kívül nem ismerek más Harryt, de szerintem ő csak simán hoppanálna. – Harry Styles.
-         Á, Harry, szia! – ez ciki volt.
-         Mi újság?
-         Gondolom hallottál róla… Nem vagyok éppen a toppon.
-         Arra gondoltam, hogy elmehetnék pizzázni. Olvastam, mennyire szereted az olasz kajákat, és egészen véletlenül ismerek egy remek éttermet.
-         Nem is tudom… - mit akarhat?
-         Ne csináld, ki kell mozdulnod, vagy megkukulsz benn. – unszolt Harry. Nincs hátsó szándék a hangjában, és éppen depressziózom. Remélem, hogy nem most akar rám nyomulni.
-         Rendben, hol és mikor? – sóhajtottam beleegyezően.
-         Komoly? – nem értem, mit értetlenkedik. Az előbb még ő győzködött, most nem olyan, mint egy ötéves, aki nem hiszi el, hogy biciklit kapott a nyuszitól. – Akkor 8-ra érted megyek! – persze, Johnnyhoz egy csomót járnak… Tudja, hol lakom.
-         Oké, kész leszek!
-         Akkor nemsokára találkozunk, szia!
-         Szervusz! – nyomtam ki a telefont, és a fürdőbe vonultam.


~*~

Harry

-         Harry! – kiáltott fel mögöttem egy vékony női hang, ezzel tönkre téve az elkövetkezendő legalább fél órát.
-         Jessica… - húztam mosolyra a szám, de inkább fintornak tűnt. A szőke lány éles ellentétben állt a velem szemben ülő gyönyörű Georgieval. Georgie egy egyszerű ruhát viselt, ami tökéletesen kiemelte az alakját, míg Jessica egy harsányrózsaszín mini ruha mellett döntött, ami szinte alig takarta a testét. Párszor találkoztunk csak, és a szex sem volt egetrengető, szóval egyszerűen csak megszakítottam vele a kapcsolatot, a zenekarra hivatkozva. Georgie kíváncsian mérte végig a mellettem álló szőke ciklont, amire Jessica lenéző pillantással válaszolt, és újra felém fordult.
-         Mi újság, Harry? Rég nem hallottam felőled, édes… - Georgie felé pillantottam, aki sunyin mosolygott az orra alatt.
-         Semmi különös, éppen vacsorázom. – néztem fel a lányra, de az nem vette a lapot, leült mellénk. Remek…
-         Tudod, azt hittem, felkeresel, ha újra itthon leszel… - simított végig a karomon.
-         Azt hiszem, ezt megbeszéltünk. – suttogtam fojtottan.   
-         Megbeszéltük volna?
-         Jessica, nem volt köztünk semmi komoly. – mondtam fülig vörösen, amin Georgie jót derült. – És ha most megbocsátasz, szeretnék enni, kettesben egy barátommal. – nyomatékosítottam Jessica felé.
-         Rendben, Harry Styles. Jössz te még az én utcámba! – kelt fel sértődötten Jessica, és elviharzott a saját asztalához.
-         Sajnálom… - habogtam zavartan.
-         Ugyan! Semmi baj. Legalább kicsit megmosolyogtattál. Inkább nézd ebből a szögből. – mosolygott rám Georgie. Elállt a szavam. Még sosem csinálta ezt velem, pedig csak az ember legtermészetesebb reakciója volt, egy apró mosoly. Talán jobban belepirultam a zoknimba, mint amikor Jessica kipakolta mindenét az asztalra. Mit tesz velem ez a lány?


Georgie
-           Bizarr volt. – huppantam le Johnny mellé a kanapéra.
-           Mert?
-           Mert ő egy kisfiú… Mintha egy ötödikessel vacsoráztam volna.
-           Nem hinném, hogy Harry kisfiú… - csóválta a fejét a bátyám.
-           Odajött hozzánk egy csaj. Valami kis szőke cuki bogyó. Nem is ez a lényeg. Nyilvánvaló volt, hogy lefeküdtek, és hogy a lány kész újra megtenni. Harry meg csak sután sugalmazta, hogy nem akar semmit. Egyszerűen túl fiatal. – legyintettem, és lehúztam a ruhám cipzárját. – Mindegy, azért jó fej, hogy kicsit ki akart mozdítani, azt hiszem, nem utálom már annyira.
-           Miért, utáltad? – kérdezte Johnny.
-           Nem… De nem is szerettem. Csak… Olyan unszimpatikus feje van. – Johnny továbbra is furán nézett rám. – De már nem! Már pajtik vagyunk! Tényleg!
-           Akkor ez maradjon is így. Harry jó arc, és csíp téged. Ráadásul kedves is, ha akar.

8 megjegyzés:

  1. OMG! nem tudom miért de a részt végig izgultam, vagyis inkább Harryért izgultam.
    Annyira édes ebben a szerepben. Olyan kis esetlen, mégis szexi. Én egy percig nem haboznék...és az ölében kötnék ki. Na mind1 is. A rész az valami fantasztikus volt, szegény Harry mekkorát égett :D
    Ja igen az is nagyon tetszett mikor azt hitte Harry hogy Niall és Georgie :D hogy bevolt szarva, Édesistenem :D
    Hozd a kövit hamar .
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, persze, hogy beszart... Veszélyeztették a territóriumát, bár, mint utóbb kiderült, csak az újságírók. Én is befosnék a helyébe... Ki tudja, mit ölt bele a nagy bumm-ba... :-D

      xx

      Törlés
  2. Végig nevettem. mire a végére értem, azt hittem meghalok. Sírtam már a nevetéstől:D Ez a szerencsétlen Harry nagyon kihúzhatta a gyufát nálad én úgy érzem:DD

    "Sikítottam, mint egy lány, annyira örültem" - jajj, de édes. Most tényleg az volt:DD

    "Egy édes kismackó, akinek bármikor befúrhatom a fejem a mellkasába, ha olyan kedvem van." -majdnem sírok... közel a vég T_T Ez a Niall koma... tud valamit. KELL.-.-"
    Szegény Robert meg nem tudom... Direkt járatja már le Georgiet, vagy így akarja visszakapni?:D Tényleg! Ugye nem azzal csalta meg, akire gondolok? Az nagyon fura lenne. Mármint ez az egész titkolózás arra enged következtetni.

    "azt hiszem, nem utálom már annyira." - Te jó ég, és az utána következő pár sor:DD Ezen jobban nevettem, mint az elején. Ez egy komédia. Szerintem nagyon jó műsort tudnál összehozni, ha esetleg erre adnád a fejed, támogatom!:DD

    Csak azt nem értem, hogy bírja Georgie ezt az egészet... Mármint. Niall legjobb barátja lett. Nem úgy, mint a fiúk, de na! Nem bírnám ki. Hogy lehet ezt elviselni? Meghalnék az biztos.
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értem, miért ne viselné el... Mindenkinek kell egy jó barát, hát, neki Niall lett ez a jó barát. :-)

      Harry? Nos, igen. Nem vagyunk puszipajtások, Georgie jelen pillanatban nem az én érzéseimet tükrözi, nagyon kellett moderálnom magam, hogy ne legyek akkora seggfej az öreg Harryvel... Valahogy nem. Egyszerűen nekem Harry nem. Nagyképű, felszínes, és hajhász. Mindent hajszol, ami nekem nem tetszik egy emberben.

      Niall viszont nagyon édes, és örülök, hogy itt kiütközött, Georgie sokkal jobban járna, ha ő hajtana rá, és nem Harry. :-)

      Robert meg segg. És még ki tudja, hogy az lesz-e a folytatásban...

      xx

      Törlés
  3. Frenetikus rész! Nagyon tetszett!

    Az, hogy bemutattad több szemszögből is a történtet, nagyon ötletes. Néha annyira kíváncsi vagyok, hogy az adott szituációban mit is gondol a másik fél. És ezt most nagyon eltaláltad.

    Robert-et egy kicsit sajnálom is, vagyis inkább szánom. Jó pofizik, talán rájött kit veszített, fene tudja. A sajtónak tett állítása kétségeket szül. Lényegében egy idióta, amiért ezt tette Georgie-val, ezt én sosem felejtem el neki. Utálom az ilyen embereket. Fúú, most kicsit begőzöltem!

    Harry aranyos, szerintem az. Oda van ezért a lányért, és én szeretném, hogy egyszer, valamikor, Georgie is másként nézzen rá. Jó, hogy picit pozitívabban látja a srácot, jó jel. :)

    Muszáj kiemelnem a kedvenc gondolatokat:

    "Sikítottam, mint egy lány.."
    "Talán jobban belepirultam a zoknimba, mint amikor Jessica kipakolta mindenét az asztalra."
    "Mintha egy ötödikessel vacsoráztam volna."

    Íme a bizonyíték, mennyire jó a humorod, amit én egyszerűen imádok! Mindig mosolyt csal az arcomra egy-egy kijelentés.

    Nagyon várom a folytatást, és amint időm engedi, bekukkantok a másik helyre is. Feliratkoztam, de nem volt időm olvasni. Pótolom!

    puszi, Cami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, a pozitív kommentet, mindig úgy örülök neki, mikor írsz! :-)

      Én még nem döntöttem el, hogy utálom-e Robertet, nem ismertem ki teljesen, talán szerelmes, talán csak azért csinálja, mert rájött, hogy jó parti volt Georgie. Ezt tőle kellene megkérdezni, de az spoiler lenne. :-)

      Harry nagyon cuki, amit nagyon nehéz megírni! Egyáltalán nem akarom, hogy olyan legyen, mint az igazi Harry, inkább csk a nevét és az arcát adja a dologhoz. Hogy összeszedi-e Georgiet, az tőle függ, jó lenne, ha nem lenne ilyen nyuszi, de élvezem! :-D

      Köszönöm, hogy kiemeltél részeket, nagyon jól esik, hogy tetszenek ezek a részek!

      xx

      Törlés
  4. Ez a rész most nagyon tetszett!
    Tök cuki volt benne Niall, őt most nagyon bírtam. És az a kép..."What happened, Robert?" Ez most meg mosolyogtatott.
    Harry-vel kezdek kibékülni, végül is most egész jól szerepelt. Bár most is égett egy kicsit, ezúttal Jessica-nak köszönhetően. :D

    Most megyek olvasni a következőt. :)

    Love, N.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A képpel sokat szívtam, és majdnem nem tettem be, de akartam, hogy kicsit vizuálisabb legyen a dolog. :-) Viszont a szemét Robert majdnem minden képen nevet, nehéz volt kicsit elrévedős képet találni róla... :-D

      Jó neked, hogy Harryvel kezdesz pajtizni, nekem még nem megy, de ahogy haladunk a sztorival, igyekszem! :-D

      xx

      Törlés