2013. április 14., vasárnap

Friendship - Chapter 8.


Helló, evribádi!
Tudom, a múltkor szépen érkeztem a fejezetekkel, de sajnos idővel mecsömörlik az ember... Van egy új rendszeres olvasóm, akinek nagyon örülök, hetek óta nem iratkozott fel senki, de végre letörölték a port a gombról! ;-) Megjegyzem, ezt más is megtehetné...
Továbbra is várom a kommentjeiteket, és a pipáitokat, hiszen ebből táplálkozom!

xx, Amelia 
Kommentálni, pipálni ér!




Vadul püföltem a klaviatúrát, Johnny valami főzőműsort nézett, amikor csengettek. Boci szemekkel néztem rá, így sóhajtva felkászálódott, és ajtót nyitott.
Először csak a rengeteg virágot láttam meg. Olyan volt, mintha egy hatalmas csokor flangálna be a lakásba.
 
  •         Neked jött! – rakta az orrom alá a rózsaszín rózsákat.
  •         Nekem? – kerekedett el a szemem.
  •          Nem, dehogy! Milyen hülye vagyok, tényleg nekem küldhettek egy másfél méter átmérőjű rózsacsokrot.
  •         Jó, oké. Csak nem tudom, ki küldhette…
  •        Talán, ez segíteni fog. – nyújtott felém egy apró borítékot, amiben egy kis cetli volt, rajta cikornyás, nyomtatott betűkkel csak ennyi állt: „Köszönöm a kávét.” 
  •        Na?
  •        Robert. – feleltem vigyorogva, és azonnal pötyögtem neki egy SMS-t: „Köszönöm.” Rövid, de hatásos. Pár perc múlva a telefonom a válaszát jelezte: „Szívesen?”  Mi a franc ez a kérdőjel? Értetlenül bámultam a kijelzőre, aztán eldöntöttem, hogy valószínűleg csak viccel. Robert vicces, és minden alkalmat megragad, hogy ezt be is bizonyítsa.
  •        Nem vagy késésben valahonnan? – zavarta meg az olvadozásom a bátyám.
  •    Basszus, Eleanor! – megígértem neki, hogy elmegyek a fiúkhoz, és együtt tartunk egy lazulós délutánt. Jelen pillanatban 5 perc késésben vagyok, de tekintve, hogy egy elnyűtt melegítő, és egy fehér atléta van rajtam, a hajam szóra sem érdemes, így lesz egy óra is, mire odaérek… - Állj! Neked is ott kéne lenned, nem?
  •        Igen, de próbám lesz.
  •        Sosincs ilyenkor próbátok. – húztam fel a szemöldököm.
  •        Nincs, de ha nem felejtetted volna el ezt is, három nap múlva Dublinban koncertezünk. Nem árt kicsit jobban ráfeküdni.
  •         Egyáltalán nem felejtettem el! – húztam fel az orrom, és a szobámba vonultam öltözni, és valami emberi külsőt varázsolni ebből, ami most vagyok. Nem akartam túlzásba esni, de az, hogy Harry csak úgy uk-muk-fuk otthagyott tegnap, kicsit sértette a büszkeségem, úgyhogy próbáltam a lehető legjobban kinézni, a hétköznapi határokon belül. Egy ilyen nőt hagytál ott a kávézóban. Ez volt a szett címe. Alcím: és segítettél, hogy kapjak egy orbitális csokrot egy igazán jó palitól. Akár még köszönetet is mondhatnék.


*

  •          Mond, te nem ismered az órát? – rántotta fel az ajtót El, mielőtt csengettem volna. Lesett az ablakból?
  •          Ne haragudj, teljesen kiment a fejemből… Ha Johnny nem szól, még mindig pötyögök. – öleltem meg gyorsan, és már fordultam Louis felé.
  •          Ez nem ment ki, nem védekezhetsz a könyveddel! – nevetett Louis, és visszaölelt. – És Johnny?
  •          Próbájuk van. Csütörtökön indulnak Írországba.
  •          Én is mennék… - sóhajtott Niall, aztán ő is magához szorított. – Mi a helyzet Ramsley? – az új heppje, csak mert sok főzőcsatornát nézek…
  •          Mit nézünk? – pakoltam le a cuccom, és megindultam a nappali felé, ahol a maradék három fiút is üdvözöltem, különösen ügyelve arra, hogy Harryvel is pontosan ugyanúgy viselkedjek, mint a többiekkel.
  •          Die Hard maratón. – huppant vissza a kanapéra Zayn, én pedig mellé vetődtem. Nem tudom, mi az oka, de valahogy ezzel a hat emberrel érzem magam a legfelszabadultabban. Kriminális hidegvérrel felpakoltam a lábam a kis asztalra  így lecsúszott róluk a szoknya hosszú része, felfedve a lábaim teljes valóját. A mellettem lévő kanapén Harry azonnal az említett végtagjaimra fókuszált. Jó, játsszunk. Egy kicsit behajlítottam a jobb lábam, így még egy kicsit csúszott a szoknya, és szinte a combom közepéig engedte láttatni fehér bőröm. Mr. Otthagyom a fél kávém csak megköszörülte a torkát, valami olyasmit motyogott, hogy hozza az üdítőket, és kiviharzott. Ez nagyon megy neki.



Mivel tucatszor láttam a Die Hard-okat, nem ért túl nagy meglepetés, ettől függetlenül nagyon élveztem. Louis és Liam kommentárja új megvilágításba hozta a cselekményt, legtöbbször borzasztóan elferdítve azt. Idővel a lábaimat bepakoltam Niall ölébe, amit Harry szemrehányó sóhaja kísért, de úgy tettem, mintha észre sem vettem volna. 

  •          Tegnap nem is hívtál! – korholt meg Eleanor, két falat között. A filmeknek vége volt, és pizzát rendeltünk, így most mindenki ölében egy doboz pihen, egy pizzával, az enyémen négy évszak feltéttel.
  •          Kicsit későn értem haza, aztán hajnalig dolgoztam. Ha a bátyám nem figyelmeztet néha, talán wc-re is elfelejtettem volna kimenni.
  •          Hol voltál? – érdeklődött kedvesen Louis.
  •          Kávéztam. – feleltem vigyorogva, Harry kezében a pizza szeletével megmerevedett, és úgy figyelt rám, mint egy vadászkopó.
  •          És miért fut körbe a szád a fejeden? – húzta fel az egyik szemöldökét Liam.
  •          Mert egy olyan emberrel voltam, aki már egy ideje tetszik, és talán nem esélytelen a dolog. – remélem. Ezt már csak gondolatban tettem hozzá, de legjobb számításaim szerint a második közös interjúra már Roberttel megyek. Kettesben.
  •          Ismerjük? – vigyorgott rám Zayn.
  •          Azt hiszem. Nem akarom lelőni a poént…
  •          Csak azt mondd meg, hogy néz ki, akkor szűkül a kör. – motyogta teli szájjal Niall.
  •          Hát… Magas, barna, göndör haja van, hatalmas zöld szemei, és szemtelenül szexi mosolya. Ma még virágot is kaptam tőle. Tulajdonképpen ezért is késtem. Egyszerűen nem bírtam nem bámulni azt a hatalmas csokrot… - a szemem a semmibe révedt, és felidéztem a rózsaszín virágok képét.
  •          Bökd már ki, hogy ki az! – csattant fel Eleanor. A heves mozdulatainak hála, engem, és Louist is eltalálta egy-egy szem kukoricával.
  •          Jól van, na! Nem kell kiverni a szemem a vacsorával! – dobtam vissza a kukoricaszemet. – Robert. Robert Sheehannal kávéztam tegnap a Trafalgar tér mellett. Órákig beszélgettünk, aztán hazakísért, és megbeszéltük, hogy még folytatjuk a dolgot. – Eleanor elégedetten vigyorgott, a fiúk pedig egymás szavába vágva kérdezgettek, hogy mi volt pontosan. Egyedül Harry maradt csendben, aztán felkapta a poharát, és kiviharzott. Megint? Nem unja? Ez a védjegye, vagy mi a franc? Nem volt időm vele foglalkozni, éppen lelkesen ecseteltem Liaméknek, hogy mennyire jó arc Robert.



<Harry>


Szóval Robert Sheehan. Remek. Pár filmjét láttam, és egészen ma estig jó színésznek is tartottam, de mostantól konkurencia. Dühösen vágtam a mosogatóba a poharam, és felcaplattam a szobámba, útközbe odavakkantottam a többieknek, hogy fáradt vagyok, kicsit ledőlök. Igazából egyáltalán nem voltam az, rám tört a gyilkolási zizzenet, és ennek csak is Roobert Sheehan az oka. Mi a jó francért kell beleköpnie a levesembe? Ha nem lenne, esélyem lehetne megszerezni a lányt, akit még soha nem akartam ennyire… Ledobtam magam az ágyra, szemeimet a plafonra függesztettem. Elképzeltem, ahogy Georgie rólam áradozik ilyen hatásfokkal, és nem Robertről. Igazából, egészen addig a pillanatig, amíg ki nem mondta a nevét, akár rólam is beszélhetett volna. Velem is kávézott, barna a hajam, göndör, és egészen véletlenül zöld a szemem. Ja, igen! És egy böhöm virágcsokrot küldtem neki, amiről most azt hiszi, hogy Sheehantól kapta. Óriási. Ennél rosszabbul nem is sülhetett volna el a dolog. Eleanor még a lovat is adja alá! Persze, randizzatok, majd eldől mi lesz, összeilletek… És én? Rendben, megkértem Louist, és a fiúkat, hogy senkinek ne szóljanak arról, hogy érzek Georgie iránt, de most valahogy szeretném, hogy Eleanor tudjon róla, és nekem szurkoljon.Olykor nagyon meggyőző tud lenni. Talán valahogy lebeszélhetné Georgiet erről az ír színészről. Ha elmondanám neki…
Nem, azt nem! Eleanor remekül megőrzi a titkokat, de folyton azzal idegesítene, hogy lépjek. Éppen azt csinálom, csak Georgie nem tudja, hogy rólam van szó! Nem azért válogattam egész délelőtt azokat a nyomorult rózsákat, hogy most más arassa le a babérjaim… 

7 megjegyzés:

  1. Már a bevezetőidet is imádom, amivel ösztönözni próbálod az embereket!:D annyira jó. Az a gif Harryről nagyon édes, és ennyit a nem a fejezettel kapcsolatos szavakról.

    Azt hiszem az elejétől lehetett sejteni, hogy a csokrot Harry küldte, ami kedves, és mekkora butaság volt név nélkül küldeni. Mikor elkezdte mesélni, hogy is néz ki a kiszemelt... Egy kicsit megálltam, mert Harry helyett is kínosan éreztem magam. Ah, úgy beleéltem magam. Alig bírtam nem nevetni rajta:D

    Szegény Harry meg csak ül, és szenved, mert hiába nyomul, mosolyog, kedveskedik ez a lány "nincs oda érte" vagy nem is tudom.

    Teljesen odáig vagyok ezektől a pillanatoktól pl, mikor Georgie az asztalra tette a lábát... Vagy mikor szándékosan, titokzatosan mondta el kivel kávézott. Szegény Harry. Kezdem sajnálni:DD

    Mondjuk én kíváncsi lettem volna Louis gondolataira is. Ugyanis ő is tudott a kávézásról, ha nem csak az emlékezetem. Neki is Harryre kellett gondolnia.

    Mi lesz itt még... jóságoség!!! Na ennyit, röviden, tömören.

    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyértelmű volt, a francba! :-D
      Pedig úgy igyekeztem titkolózni....

      Szegény Harry most kicsit szenved, de hát semmi nem tart örökké, egyzer eljöhet az ő ideje is! :-) Georgie kicsit talán túl szemét vele, de lássuk be, otthagyta a kávézóban (!!).

      Louis gondolatmenetéről még ne mondj le, ez csak egy verzió volt, ki tudja mi lesz legközelebb. Hoppá... Spoiler. :-)

      xx

      Törlés
  2. Huh megérkeztem, bocsi hogy eddig nem írtam, de tudod kicsit szétszórt vagyok a másik vége miatt. De most itt vagyok :)
    Én addig amíg Harry nem mondta hogy Ő küldte a csokrot, azt hittem Robert. De utána összetettem a képet a szívesen? kérdőjellel arra utalt hogy azt sem tudta Robert minek kapott azelőtt egy köszönömöt, de azért Ő is egy agyafúrt fickó amiért nem írta vissza hogy miért is?
    Szegény Harryt nagyon sajnáltam hogy ennyire kivan Georgie miatt :( De ne búsuljon én meg vigasztalom :D
    Imádom ahogy írsz, mindig abba hagyod én még úgy olvasnám :)
    Hamar hozd a kövit :) pusziiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom, hogy vége annak a sztorinak, annak ellenére, hogy látom benne a nevem, és Louis aranyos, sajnálom, na. Szerettem. :-)

      Igen! Ez az! Sikerült valakit behúznom a csőbe kicsit! :-) Mármint, ez volt az eredeti terv, hogy kicsit kétértelmű a dolog, és hogy Robert is vette a lapot, hogy a saját malmára hajtsa a vizet!
      Harry nem sokáig búslakodik már, ezt megígérhetem! :-D

      xx

      Törlés
  3. Jaaaaj ez a buta lány!!:D Persze hogy Harry küldte azt a nyomorult csokrot. Bár én bevallom Robertre tippeltem először. ;D Aki persze nem írtam meg hogy nem én küldtem, hanem szépen hagyta függőben a dolgot. Hát persze mert ez őt csak jó színben tünteti fel:D
    Az írásról:
    Maga a stílus nagyon jó volt. Különösen az első rész. Szarkazmus az volt benne bőven, de ettől egyedi és vicces. :D A Harrys rész, annyira nem volt izgalommal teli, mégis jó hogy itt volt, mert így eljutottam arra a pontra, hogy lehet mégiscsak Harrynek szurkolok. És még ez a kép is.... :D
    Jó volt. 10-es skálán 10-es :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy az első tipp Robert volt, ez volt a célom! :-) Persze, hogy kihasználta az alkalmat, neki is kapóra jön, ha azt hiszi Georgie, hogy ő a hót romantikus Rómeó.
      A te döntésed, kinek szurkolsz, bár hogy ki is lesz a tényleges befutó, az még várat magára! ;-)

      xx

      Törlés
  4. Szia! :)

    Hát ez a rész nagyon tetszett! Mint ahogyan a többi is, ezt muszáj kihangsúlyoznom. Érdekes volt ez a rózsás dolog, gondoltam, hogy Harry küldte. Kifejezetten tetszik, hogy Georgie azt hiszi Robert-tól kapta a csokrot, és talán meg sem fordul a fejében, hogy a göndörke küldte. És jó volt, hogy Harry szemszögében is megmutattad ezt a részletet, ez elengedhetetlen volt szerintem. :)
    Szóval fantasztikus rész lett! És bámulatosan írsz! Várom a folytatást!

    puszi, Cami

    VálaszTörlés