2013. április 15., hétfő

Friendship - Chapter 9.


Ave! 

Megérkeztem a következő fejezettel, annak ellenére, hogy az előzőre csak 2, igen, jól olvassátok, kettő darab komment érkezett! Szomorú, de köszönöm azoknak, akik veszik a fáradságot, és pötyögnek néhány sort. Egy pipa is elég lenne, de lássuk be, majdnem olyan nagy kérés ez, mintha valamelyik csillagot szeretném lehozatni az égről. Mindegy, nem pörgök, ma boldog vagyok. A fodrász mindig feltölt. Új szín, vörös. Jessz.
Ennek örömére rész, remélem tetszik, és nagyobb sikere lesz!! :-)


xx, Amelia
Kommentelni, pipálni ér!




Harry

-         Ne legyél ideges!
-         Ne legyek ideges? – csattantam fel, és felugrottam az ágyamról.
-         Nem tehetsz róla, hogy a képbe került ez a Robert gyerek… - próbált meg lenyugtatni Louis. – Először én is azt hittem, hogy rólad van szó, annak ellenére, hogy csúfondáros vereséget szenvedtél.
-         Megint. – mondtam bosszúsan, és róni kezdtem a köröket a szobában.
-         Talán, ha aláírtad volna…
-         Akkor romantikusabbnak tűnt, hogy egy titokzatos valakitől virágot kap, de mint a mellékelt ábra mutatja, nem sikerült. Robert Sheehan… - úgy ejtettem ki a nevét, mintha a lepra valamelyik mutációjáról beszélnék.
-         Nem hibáztathatod, csak kihasználta a kínálkozó alkalmat. – rántotta meg a vállát Louis, a mondat végén pedig bevágódott Liam, Zayn és Niall is az ajtón.
-         Na mizu? – vágódott le egy babzsák fotelbe Liam.
-         Éppen arról beszélünk, hogy Robert Sheehan akaratán kívül hogy keresztbe tett Hazzának. – válaszolta Louis.
-         Miért tett keresztbe Hazzának Robert? – lépett be az ajtón érdeklődő arckifejezéssel Eleanor. Óriási, már csak ez hiányzott…
-         Nos, ööö, az a helyzet hogy Harry… - makogott négy barátom felváltva, de leintettem őket.
-         Hagyjátok csak, elmondom neki. Már gondolkodom rajta egy ideje amúgy is. – sóhajtottam és a lány felé fordultam. – Szeretnék komolyabban megismerkedni Georgie-val.
-         Belé van zúgva! – vágott közbe Zayn. Ilyenkor bezzeg nem csendes…
-         Komoly? Mióta? – kerekedett el Eleanor szeme és befészkelte magát Louis ölébe, közben intett a fejével, hogy várja a magyarázatom.
-         Mióta elolvastam a novelláskötetet, és láttam vele egy interjút.

~*~

-         Harry! A szerelmed van a tv-ben! – ordított Liam.
-         Kicsoda? – kiabáltam vissza. Már rongyosra olvastam Georgina Jackson novelláskötetét, de nem tudom letenni. A szobában heverésztem az ágyon, kezemben a könyvvel. Utálom, ha megzavarnak közben.
-         Georgina Jackson! – válaszolt pár decibellel hangosabban Liam. Becsaptam a könyvet, és lefutottam a lépcsőn. Már nem volt helyem a nappaliban, mert mind a négy fiú ott fetrengett, így bevetődtem Niall és Louis ölébe.
-         Lemaradtál az első kérdésről… - kezdte Louis, de megdobtam egy párnával, hogy maradjon csendben.



-         „Miért éppen London? – kérdezte a műsorvezető.

-         Imádom Londont! Úgy értem, szeretek itthon lenni, de London… A novelláim ott játszódnak, teljesen egyértelmű, hogy rá esett a választásom. – nevetett Georgina. Gyönyörű volt… Még csak képeket láttam róla, de most az egész megelevenedett. Egy ilyen ember, akinek ennyire gazdag a fantáziája, csak fantasztikus lehet, Georgina pedig tökéletes példa erre. Hosszú barna haja vízesésként csillogott a feje körül, szerettem, hogy sosincs túlsminkelve. Igazi, természetes szépség volt. Nem szeretem azokat a lányokat, akik azt hiszik, attól lesznek sokkal szebbek, ha kilós smink van rajtuk. Nem mondom, egy profin elkészített macska szempártól és a vörös rúzstól azonnal beindulok, de mégis az az igazi, amikor látom a lányt, nem pedig azt az embert akit csinált, vagy csináltak belőle.
-         Hosszútávra tervezel?
-         Nos… Igen, azt hiszem. Amint kijött a könyv, és meglesz a New York-i bemutató, rögtön szeretnék átbútorozni, amúgy is promóznom kell a könyvet, és a BBC felkért, hogy én írjam a Doctor Who hivatalos kritikáit.
-         Akkor ezek szerint már helyed is van, ráadásul rengetegszer hangoztatod, hogy a Doctor nagyon fontos szerepet játszik az életedben. Befolyásolta a költözésed?
-         Természetesen! A sorozat az életem egyik olyan momentuma, ami mindig is kitüntetett figyelmet fog kapni, bárhol is leszek, bármikor. Ha nincs a Doctor, nincs könyv, nincsenek novellák, és ami a legfontosabb, nincs blog, ami elindította a karrierem.
-         Beszéljünk kicsit másról… Kit fogsz itt hagyni? – megfeszültem. Mint egy ostoba fanatikus. Oké, tudom, hogy nincs túl sok esélyem Georginánál, mégis egy csomószor lejátszódik bennem, hogy mi lenne, ha… Ráadásul most még egy városban is fogunk élni, a zenekar hírneve egyre nagyobb, szóval az sem teljesen kizárt, hogy összefúj minket a szél. A véletlen sosem válogat…
-         Itt hagyni? – mosolygott sejtelmesen Georgina. – A családom, és a barátaim.
-         Szóval nincs most senki az életedben?
-         Foggal-körömmel védem a magánéletem, főleg, hogy az írok között is amolyan „celebként” tartanak számon. – rajzolt macskakörmöket a levegőbe. – De annyit elárulhatok, hogy nincs senki az életemben. Egyébként a szerelmi életem könnyen nyomon követhető az írásaimban. Ha valami meghatározó történik ezen a téren, az rögtön megihlet, és legtöbbször a főszereplőimmel is megtörténik a dolog.
-         Egyfajta terápiaként is tekintesz az írásra?
-         Mindenképpen. Nagyon sok mindent megírtam, ami velem megtörtént, és felkavart. Csalódást, örömöt, szerelmet, barátságot, gyászt…”


~*~

-         Közben azért volt egy pár kalandod… - nézett rám Eleanor. Most, hogy elmeséltem neki az első interjús élményem, kicsit megkönnyebbültem.
-         Egyik sem volt az igazi… És lássuk be, a sajtó is folyton a szerelmi életemen lovagol, nem egyet tönkre is tett…
-         Ez megtörténhet akkor is, ha Georgieval összejöttök. – világított rá Eleanor.
-         Te most ellenem vagy, vagy mellettem?
-         Melletted, de Robert annyira cuki… - visított El, mire mind megráztuk a fejünket.  – Amúgy összeillenétek, komolyan!
-         Miből gondolod ezt?
-         Ugyanolyanok vagytok. Georgie konok, a saját feje után megy, és sok hasonló szokásotok is van.
-         Mesélj róla valamit. – kérte Zayn.


~*~

-         Kicsit előbb is szólhattál volna, hogy elviszel erre a premierre! – füstölgött Eleanor, miközben Georgie a ruhája cipzárját húzta fel.
-         Sajnálom, teljesen kiment a fejemből! De azt ne mondd, hogy nem örülsz neki!
-         De igen, de akkor kicsit több ruha közül is válogathattam volna…
-         Mondd azt, hogy nem tetszik a De la Rante-m, és lemegyek hídba! – nevetett Georgie, és a lány felé nyújtotta a sötét rózsaszín ruhához tartozó cipőt.
-         Gyönyörű, de attól még lásd be, hogy az időzítéssel elcsúsztál. Egyszerűen csak közlöd az ebédnél, hogy este premierre megyünk?
-         Jó, mondtam már, hogy sajnálom… Én milyen vagyok? – pörgött a fekete-arany estélyiben a lány.
-         Csodálatos, mint mindig. – mosolygott El. – Hányra rendelted a kocsit?
-         Hétre. Nemsokára itt van.













~*~
                                           
-         Én akarom ezt a lányt! – sóhajtottam keserűen, és hanyatt vágódtam az ágyon, így leszorítva Eleanort és Louis, akik a padlón kötöttek ki.
-         Ó, édesem… - nézett rám sajnálkozóan El. – Valami orbitálisat kell tenned, ha le akarod nyűgözni…

10 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszett ez a rész. Kicsit többet megtudhattunk Georgie-ról, és végre kibújt a szög a zsákból, és megtudtuk, hogy Harry miért is akarja annyira a lányt. :) Engem teljesen magával ragadott. És persze ott hordozza a lehetőségeket is. El már tudja a "titkot", meg a végső kijelentés "Valami orbitálisat kell tenned.." ajaj :D
    Bár valamit csinálnod kéne Roberttel, mert az elmúlt két fejezetben Harry cukisága kiütötte a nyeregből, legalábbis olvasói szemszögből. Georgie persze mit sem sejt az egészről.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eleanor nem aprózta el, de igaza van. Ha Harry akarja ezt a lányt, akkor sajnos most nagyon kell tepernie, nem elég a két szép szeme, meg a gödröcskék. C'est la vie.... :-)

      Robertet kiütni? Jézusmária.... Valamit tényleg tennem kell, nem olyan jó fej ám Harry, mint ahogy most beállítja magát :-D

      xx

      Törlés
  2. Ó, drágám! Ez a Harry igazán cukipofa. A végén még magam elé is képzeltem, ahogy sóhajt ábrándos tekintettel, és Georgie jár a fejében az ágyon elterülve. Tetszett, hogy az egész egy szobában játszódott. Mindenki ott volt, mégsem volt ott mindenki. Jó dolog ez az emlékezés. Nekem mindig ezek a kedvenceim.

    Már kissé beindult a fantáziám, mi lehet az az orbitális dolog, amit Harry fog tenni. Arra is kíváncsi leszek, hogy alakulnak majd a dolgok most, hogy Eleanor is tud a dologról.

    Aj, olyan izgatott vagyok!!! ^^ :D *__* Nem bírok magammal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első mondatodról rögtön az Így jártam anyátokkal jutott eszembe. :-D Oké, ez lábjegyzet.
      Harry tényleg "Ó, Drágám", hiszen, mint a mellékelt ábra mutatja, abban nem a legnagyobb, hogy egy lányt úgy igazán meghódítson, persze nem tudhatott Robertről.
      Az emlékezést én is szeretem, sokkal tisztábban lát tőle az ember, és egy csomó dolog világossá válik, amiről eddig nem volt szó, hogy mit miért.

      Mi lesz a nagy bumm? Az maradjon titok, különben megint spoilereznem kéne, de vannak ötleteim ;-)

      xx

      Törlés
  3. "A szerelmed van a tévében" ez annyira cuki, és Harry fut le hogy nézze Georgie-t. Harry szenvedése nekem nagyon tetszik, olyan édes, megzabálnám.
    Várom már azt a részt amikor Georgie máshogy tekint Harryre, bár ha Robertel fújja össze a sors az sem lenne rossz :)
    Várom a kövit siess :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akarok semmiféle poént lelőni, hogy hova is fog húzni Georgie szíve, még talán az is lehet, hogy egy teljesen új szereplő felé, vagy valaki, aki itt van, de még sincs, esetleg Harry, vagy Robert? Who knows?? :-)))

      Igyekszem sietni!! :-)

      xx

      Törlés
  4. Most kezdtem olvasni a blogod es nag yon jo. A torteet a szereplok hogy Harry Styles belezugott egy ironobe...Nagyon jo!Ne aggodj ha nincs.eleg komment hanem orulj azoknak akik irnak! En felirarkoznek olvasonak de nincs profilom es nem is lesz...:-\
    Nekem nem szimpi ez a Robert gyerek. Nem tudom/ertem hogy Gorgie miert van ugy oda erte???
    Nagyon tezszik ahoy Harry teper es probalkozik. Rettentoen cukiii!!Bar az enekest nm szeretem de ez a karakter nagyon bejon. Es lehet hogy sok 1D-s blog van de tudod keves a jo...:-P
    Sok sikert es siess a.resszel!!!
    Puszii:xdxdxd
    u.i:bocsi a helyesirasi hibakert!:-\

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a hozzászólásod, mindig nagy öröm, ha egy friss olvasó kommentel! :-)

      Hidd el, hogy én nagyon örülök azoknak a kritikáknak, amiket kapok, a számuktól függetlenül. Csak egy idő után az embernek kell a pozitív és a negatív vélemény is, hogy tudja merre, hány méter. Én csak abból a kevésből tudok tanulni, amit kapok. Ez a fejezetekre jellemző is, próbálom mindig úgy rendezni a szálakat, hogy mindenkinek kielégítse az igényeit, de csak azokét tudom, akik kommentelnek.

      Robert nekem nagy kedvencem, szerettem volna már rég beleírni valamelyik történetbe, és ugye a novellasorozatomban is nagy szerepet játszik, mint Watson, a főszereplő.

      Harry nekem sem a Nr. 1., de szeretném végre úgy látni valahol, amilyennek kéne lennie az ő korában. Nem a nagy nőcsábász Casanova, hanem a 19 éves srác, aki még kicsit ügyetlen a szerelemben, és van benne a gyermeki rajongásból, lásd Georgie. :-)

      Remélem továbbra is olvasol és nem okozok csalódást! :-)

      xx

      Törlés
  5. Hát ez a Harry-Georgie dolog egyre jobban izgatja a fantáziámat! Valamiért nagyon szurkolok, hogy összejöjjenek! Tetszik, hogy ennyire csavarod a történetet és hogy Harry-nek kapálódznia kell a lány után. Az is nagyon jó, hogy több emléket is leírtál ebben a részben!

    Annyira szuper! Kíváncsian várom a folytatást!

    puszi, Cami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, mindig igyekszik az ember! :-)

      Harrynek most tényleg kicsit többet kell kapálóznia, de talán a végén bejön neki. Vagy nem, ki tudja? :-D

      Nemsokára érkezem az új résszel, becsszó! :-)

      xx

      Törlés