2013. április 10., szerda

Friendship - Chapter 7.

Hellóóó!!Ígérem minden kommentre visszaválaszolok, de annyira belelendültem a dologba, meg találtam pár nagyon király gif-et, amit alig várok, hogy felhasználhassak! :-)
Szóóval következő fejezet, itt vagyok! ;-)

xx, Amelia
Kommentelni, pipáni ér!!







-         Mert? – a szeme tele volt kérdésekkel, és várakozással. Most mégsem mondhatom meg, hogy félek tőle… Pedig ez az igazság.
-         Nem lehet, mert valakivel alakul valami… - hazudtam szemrebbenés nélkül. Pár percig csak hümmögött, valami olyasmit motyogott, hogy nem érdekli, aztán felpattant, néhány fontot dobott az asztalra, és köszönés nélkül kiviharzott a kávézóból. Na, jó, ezen kicsit meglepődtem. Egy: mi az, hogy nem érdekli? Ember, lekoptattalak… Kettő: csak így itt hagy? Mégis kicsoda ő? A pofám leszakad… Kriminális hidegvérrel szürcsöltem tovább a kávém, amikor egyszer csak felcsendült a Doctor Who főcímdala a táskámban. Megint? Mi van ma, telihold, hogy mindenki engem zaklat ismeretlen számról? – Halló? Georgina Jackson. – sóhajtottam bele unottan.
-         Georgie? David említette, hogy jobban szereted, ha így hívnak, remélem nem baj. – mosolygott a vonal túlsó végén egy kellemes hang. Amikor pár pillanat múlva tudatosult bennem, hogy kivel beszélek, legszívesebben ugrálva tapsikoltam volna, de visszafogtam magam.
-         Igen, jobban szeretem. Miért keresel? – kérdeztem negédes hangon.
-         Csak gondoltam jobban megismerhetnénk egymást, ráérsz valamikor? – remélem ez annak a jele, hogy akkorát nem is hazudtam Harrynek.
-         Persze. – köszörültem meg a torkom, elfojtva egy sikolyt. – Igazából éppen egy kávézóban ülök a Trafalgar tér mellett… - reméltem, hogy ráharap.
-         Értettem, nem mozdulj. – nevetett fel. – 10 perc és ott vagyok! Addig kérnél nekem egy hosszú kávét, feketén? Nem szeretem, ha túl forró…
-         Persze! – mosolyogtam a telefonba. Elköszöntünk egymástól, aztán vártam. A gyomrom mogyorónyira zsugorodott, és idegesen intettem a pincérnek. Ami a legszebb az egészben, hogy ugyanazt kérte, mint én. Ezt biztató jelnek vettem. Bezzeg Harry tejeskávéjában több cukor volt, mint koffein, és még tejszínhabot is kért. Tökéletes bomba a szívnek, és az infarktusnak is kedvez. Miért is hasonlítom Harryhez?
-         Szia! – mosolygott pontosan 12 perccel később Robert, és lehuppant
 Harry székére. Kicsit vicces, hogy ő ma a második barna, göndör hajú, zöld szemű srác, akivel kávézom, de lényegesen jobban örültem az utóbbinak. – Sokat késtem?

-         Nem, nem hiszem. – hazudtam mosolyogva. Valójában félpercenként az órámat néztem, amit azzal lepleztem az ötödik perc után, hogy híreket olvastam. Rendben, egyet sem jegyeztem meg. – Honnan jött, hogy ismerjük meg egymást? – kérdeztem, és próbáltam a lehető legtermészetesebb hangot megütni.
-         Már régóta szerettem volna összefutni veled, de egyelőre még nem volt közös programunk. Pedig akkor biztos leszólítottalak volna egy autogram ereéig. – jaj, ne. Jaj, ne! Csak azért jött, hogy a könyvről beszéljünk? Most nagyon utálom a Future Galaxy-t. Oké, neki köszönhetek mindent, de mindenki csak azt az átkozott könyvet látja bennem. Mosolyt erőltettem magamra, és próbáltam a bögrémre koncentrálni. Pár másodpercig ő is így tett, aztán megint megszólalt. – Nem is mesélsz róla valami kulisszatitkot?
-         Nem Taylor Swift Jenessa atyja, ezt elárulhatom. – vontam meg a vállam, és ebben a pillanatban ugyanúgy elhagytam volna a kávézót, ahogy nemrég Harry. Megint Harry, hát elegem van!
-         Ó, értem. Nem is hittem el, hogy így vágnál vissza, vagy, hogy egyáltalán visszavágnál. Nem tűnsz ilyen alattomosnak. – hatalmas szemeit rám emelte, és úgy kezdett vizslatni, hogy a víz kivert. Nem dobbant meg túlságosan a szívem, amit sajnáltam, ezek szerint nem lesz mindent elsöprő szerelem köztünk, de azért zavarba jöttem.
-         Nem is akartam visszavágni, nem süllyedek le az ő szintjére.
-         Ne is beszéljünk róla! – csapott finoman az asztallapra. – Mesél magadról! Miért költözik el az ember a mindig pezsgő New Yorkból, hogy az esős Londonban éljen?
-         Azért Londont sem vádolhatod bágyadtsággal… Amúgy a kiadónak nagy szerepe volt a költözésben. És a Doctor Who-nak. Én írom a kritikát minden részhez, és sokkal kényelmesebb innen. És szeretem Londont. Imádom a pörgést, de ha beleszületsz NY-ba, akkor azért meg ehet unni. Persze, halál érdekes, a város, ami soha nem alszik, de tudod, én nagyon szeretek aludni… - néztem a szemébe, ami vidáman csillogott.
-         Ez mindent megmagyaráz. Én örülök, hogy itt vagy. - szemeit az enyémbe fúrta, amitől csak még jobban zavarba jöttem. Annyi tapasztalatom már volt, hogy tudjam, ő nem barátkozni akar. Egy kicsit bepánikoltam, és hirtelen azt se tudtam, mit csináljak, de megembereltem magam. Mintha mi sem történt volna, csak természetesen. Álltam a tekintetét, aztán megrebegtettem a pilláim, és megint a poharamra fókuszáltam. Aduász, ha így folytatom lesz ennek a kávézásnak folytatása. Nem azért, mert nagyra tartom magam, de tisztában vagyok az adottságaimmal, és a képességeimmel. Nem egy olyan hódításom volt, ami csak a hecc kedvéért valósul meg, mert elérhetetlennek tűnt. Ivyékkal gyakran fogadtunk ezekre a skalpokra, és hát… Általában én nyertem. Mindig nyerek!
-         Most mesélj te. Mit csinálsz mostanában? – próbáltam elővenni a legcsábosabb hangom. Most már én is beszállhatok a flörtbe, hogy tudom, ő is ezt csinálja.
-         Én csak egy színész vagyok a sok közül… - csóválta a fejét vidáman, de a szeme nem sajnálatot tükrözött. Éppenséggel.
-         Ugyan már! Oké, akkor mesélj Rupertről. Úgy értem, milyen megint együtt kampányolni valamiért?
-         Hiányzott. Hatalmas fazon! Örülök, hogy megint összefújt minket a szél, jól tudunk együtt dolgozni. – kicsit groteszknek éreztem, hogy a filmjük 2009-es. Mi is volt még akkor? Ja, igen, a legjobb barátnőm hátba szúrt egy összecsavart kottával. – És hogy kerültetek egy kampányba Daviddel?
-         Felhívott, nagyjából olyan váratlanul, mint te. Aztán igazából csak közölte, hogy fénykép lesz. Kicsit meglepődtem, de örülök, hogy így alakult. – hopp, ez egy újabb fogás. Belement a játékba, zöld utam van. Neki is.

*

-         Harry? – ordibált ki a nappaliból Louis.

-         Én vagyok!
-         Már meg is jöttél?
-         Nem, ez csak a gondolataim kivetülése, amit itt látsz, ne hagyd magad átverni. –mosolygott csúfondárosan a fiú, és lehuppant a kanapéra társa mellé.
-         Hogy ment? – eresztette el a füle mellett Louis a megjegyzést.
-         Rosszul.
-         Mi történt?
-         Először még azért is bocsánatot is kértem, hogy lefikáztam Taylort, mert láttam, hogy nem tetszik neki. Aztán próbáltam a tudtára adni, hogy szeretném jobban megismerni, és nem éppen a legjobb barátja szeretnék lenni. Erre közölte, hogy kavar valakivel.
-         Mi van? Dehogy is… Egy szóval sem említette, hogy lenne valakije. Pedig minden nap beszélünk.
-         Hát, akkor nagyon úgy tűnik, hogy ügyesen elhallgatta előled.
-         Lehetetlen… New York óta nem volt semmi komoly az életében. Felhívjam Eleanort, hogy tud-e valamit?
-         Nem. Őt most én akarom megszerezni! – fordult Louis felé eltökélten Harry.
-         Szóval tényleg akarod?
-         Miért is ne?
-         És, ha kibékül Taylorral?
-         Akkor kibékül, nekem nem kell attól még puszipajtásnak lennem. Taylor nem normális…
-         Látod, hogy még mindig védi. Szerintem nem tenne jót, ha közölnéd vele, hogy ívből teszel a barátnőjére. – közölte tárgyilagosan Louis.
-         Nekem Georgina kell, nem Taylor! – szegte fel dacosan a fejét Harry.

8 megjegyzés:

  1. Hát szegény Harryt tényleg jól elküldték a sunyiba :D De akkor Georgie miért gondol folyton rá ha nem akar tőle semmit? Na mind1 majd kiderül :)
    Nem is tudok többet hozzáfűzni csak annyit hogy remek rész ez is :) ha lehetne akkor kérem a következőt mert mindig úgy olvasnám tovább :D
    xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Harry... Előfordul az ilyesmi az ember popsztár fiával néha.. :-)
      Hogy miért gondol rá? Nos, erre még szerintem Georgie sem tudja a választ, de szerintem idővel rájön, és akkor elmondja nekünk! ;-)

      Igyekszem a következővel, nem ígérek semmit, de mostanában gyorsan tudom őket, remélem ez még sokáig így marad! :-)

      xx

      Törlés
  2. Ezek ketten Roberttel!!! <3 jajdejó!!!
    Ez a Harry milyen aranyos. Fú. Most kirázott a hideg. Nagyon elhivatott lett:D Már nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz. Jaj de jó!!!
    (bocs, ha mostanában kicsit hülye vagyok és ez értelmetlen, biztos még a hatása alatt vagyok. Nem tudok fogalmazni.)
    Ja és a gif. Hát az nagyon vicces. Imádom, hogy ennek a palinak ilyen beképzelt feje van:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig az kell legjobban, ami nem lehet a miénk, és ezt Harry mutatja a legszebben. Megrészegült attól, hogy kaparni kell, ez adrenalin most. Persze, ki tudja, meddig. :-)
      Robertet én is zabálom, és a képei... *.*

      xx

      Törlés
  3. Drága Amelia!

    Sok időm volt, úgyhogy leültem és végig olvastam az eddig közzétett részeket. Huhh, elképesztően jó az alapsztori. Nagyon tetszik, hasonlóval sem találkoztam még. Meg kell mondjam, csodásan fogalmazol, nagyon nagy tehetséged van hozzá. Értelmes, jól szerkesztett az egész, és helyesen írsz. Néha olyan írásokba botlok bele, hogy a fülem ketté áll a helyesírástól. Volt egy kedvenc mondatom a 6. fejezetben: "Mit ölelget? Nem vagyunk Lolka és Bolka." Ez valami csúcs. Percekig ezen mosolyogtam. Személy szerint nagyon drukkolok a Georgina-Harry párosnak, preferálnám, ha összejönnének szépen, lassan. :)
    Egy szó mint száz, imádom a történetet és kíváncsian várom a folytatást!

    puszi, Cami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      köszönöm, hogy végig olvastad, és, hogy írtál is, nekem nagyon sokat jelent!
      Továbbra is enyém az öröm, és a dicsőség, hogy hasonlóval még nem találkoztál, és hogy nincsenek helyesírási hibák. Néha kihagyok betűket, amiket csak utólag veszek észre, de szerencsére a helyesírásommal sosem volt baj, lekopogom. :-)
      Igazad van, néha én ily olyanokat olvasok, hogy legszívesebben minden fejezet végére írnék, hogy "anyukám, legalább a WORLD-re hallgass!".
      A tehetséges részében én nem osztozom, borzasztóan kritikus vagyok magammal, és természetesen sosem elégedett. :-)
      Harry? Georgie? A fene tudja, még összefújhatja őket a szél... Akár... :-)
      Örülök, hogy várod, remélem a folytatás sem okoz majd csalódást!

      xx, Amelia

      Törlés
  4. Szia!

    Ismét egy remek fejezet. Kiváló nyitással és zárással. A sztori megint nagyon jó. A kidolgozás.. Most nagyon őszinte leszek. Kezdés jó. Aztán berobban a telefonhívás. Az valami fantasztikusan megszerkesztett rész volt, de aztán Roberttel való beszélgetés. Nem tudom ott kicsit lelappadt a dolog, persze voltak nagyon jó részek benne. A lány gondolkozásai, hogy itt több lesz meg ilyesmi. Aztán jött a Harry-s zárás. Az megint nagyon jó volt. Nem akarok kritizálni tényleg, mert összességében 10-ből 10-es még mindig, és most úgy érzem egyre jobban fognak pörögni az események, meg hát én amúgy sem tudnék ilyen jót írni sose, csak gondoltam ezt megírom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      a telefonhívás szándékos volt. :-) Az, mikor Roberttel beszélgetnek, stb. Jól érezted, őszinte leszek, nem voltam éppen toppon az ötletelés terén...Bár nem is volt különösebb célom, hacsak Georgie nem akar valamit a sráctól... :-)
      A Harry-Louis beszélgetést sem éreztem tökéletesnek, a vége kicsit mesterkéltnek tűnik, hiszen még nem tudjuk, miért is kell neki annyira a lány, csak azt, hogy együtt érez vele Taylor miatt.

      Köszönöm, hogy őszintén megírtad a véleményed!

      xx

      Törlés