2013. április 25., csütörtök

Friendship - Chapter 11.


Hey, sweeties!! Helyzet: mint látjátok, belefogtam egy kritikás-dizájnos blogba, Beával. Egészen nyugodtan kukkantsatok be, és bátran kérjetek akármit. Ez volt a reklám helye.
És akkor nincs is más hátra, mint a fejezet, ami itt van, megérkezett, kicsit Geprgie mentes, de szerintem nem fogjátok bánni. ;-)

xx, Amelia
Kommentálni, pipálni ér! 
U.i.: Nagyon jól esett, hogy páran azt mondták, ne hagyjam abba, egyelőre nem fogom, de sose lehet tudni.

Harry

-           Tudom, de meg kell próbálnom! – sóhajtottam a telefonba. Éppen Johnnyt győzködtem, hogy segítsen nekem egy kicsit. – Köszönöm! Cső! – belement. Most már minden adott, hogy megcsináljam, amit elterveztem. Először arra gondoltam, hogy valami halál romantikus részt kiveszek a könyvéből, és megépítem. Aztán rájöttem, hogy a történet a jövőben játszódik, és sajnos nincs mögöttem egy profi díszletcsoport, hogy megálmodja a XLII. századot, Georgina Jackson szemével. Nem véletlenül nem engedi megfilmesíteni… Fél, hogy elrontják, és teljesen más lesz, mint ahogy azt ő elképzelte, hogy teljesen elrontják. Ezt Johnnytól tudom. Aztán eszembe jutott, hogy nagy DW drukker.

~*~

-           Lehetne, hogy azt csináljátok, amit kértem!? – kérdeztem ingerülten.
-           Sajnálom, de óránként változtatod a véleményed! Nem vagyok gondolatolvasó! – csattant fel Zayn, és ezzel a földre dobott pár csillagot.
-           Hé, hé… Harry első igazi meglepetése, ne szegd kedvét. – csitította őket Liam.
-           Köszönöm! – bólintottam teátrálisan, és tovább pattogtam. Zayn sóhajtva szedte össze a csillagokat, és felmászott a létrára, hogy a plafonra rakosgassa a foszforeszkáló műanyagokat. – Louis!!! Hol a TARDIS? – ordítottam.
-           Már ezerszer elmondtam neked, hogy csak holnap tudják elhozni, ma még forgatnak! És ahelyett, hogy ordítanál, inkább köszönetet mondhatnál! Tudod mekkora stressz volt kikeresni Georgie telefonjából David Tennant számát? Ha El nem tartja fel még fél percig, nekem végem! – mondta Louis, és tovább gereblyézte a vörös földet a padlón.
-           Sajnálom fiúk, hogy ekkora szemét vagyok… De iszonyúan akarom ezt! Mi van, ha tényleg ő az igazi? Jó, oké, baromság, de egyszerűen csak bekattant, ahogy megláttam. Kell! – sóhajtottam, és lerogytam egy műsziklára.
-           Srácok! – rontott be Johnny egy cyberman-nel. – Kicsit könyörögnöm kellett, de kiderült, hogy Steven Moffat nagy AlaSKA rajóngó, szóval adtam neki egy dedikált CD-t és egy VIP jegyet következő koncertünkre, és így megkaptunk egy cybermant, egy dalekot, és pár síró angyalt. A többi a kocsiban van.
-           Zseni vagy! Georgie nem sejt semmit? – kérdeztem izgatottan, és átvettem az életnagyságú figurát.
-           Semmit. Azt mondtam, a zenekarral találkozunk, és különben is, azt hiszem, valamiért fúj rám. Elég szótlan az elmúlt pár napban. – gondolkodott el Johnny.
-           Lehet, hogy mégis tud valamit?
-           Hallotta, mikor telefonáltatok. – lépett mellénk Niall. A szivem kihagyott. – Azt hiszi, hogy Taylornak akarsz segíteni. – folytatta.
-           Taylornak? Miért segítenék neki? – kérdezte félig felhúzott szemöldökkel Johnny, de láttam rajta, hogy a kérdése nem őszinte. Lehet, hogy beszélt Taylorral, de most nem ez a fontos…
-           Mert csak annyit hallott, hogy azt mondod, sokat kell tennie azért, hogy a kegyeibe fogadjon. Ez akár Taylor is lehet. Sőt! – mondta Niall, és beleharapott egy gazdagon megpakolt szendvicsbe, mire szúrós szemmel néztem rá. – Most mit nézel így? Tízórai idő van!

~*~


-           Figyelsz rám egyáltalán? – kérdezte Taylor, és maga felé fordított.
-           Persze, csak kicsit elbambultam… - motyogtam, és halványan elmosolyodtam, de fél szemmel még mindig a tv-t néztem. Georgina Jackson interjú ment.
-           Szép… - durcáskodott Taylor. Azt hiszem, a kapcsolatunk a végét járja. Elég tiszavirág életű lett, de mint kiderült, nem illünk össze. Én látom, nem tudom, neki mikor fog leesni. Nem véletlenül vagyunk egyre kevesebbet együtt. Máshogy mondom; ahhoz képest kevesebbet, mint eddig. Bevallom, eleinte nagyon be voltam gyulladva, hogy Taylor Swifttel kavarok, de a kezdeti lelkesedés elmúlt… És jelen pillanatban itt van Georgina is. Soha nem találkoztam még vele, de meg kell ismernem. Nemrég jött ki a könyve. Zseniális, egy nap alatt kivégeztem, és azóta Isten tudja, hányszor olvastam újra. A telefon és pénztárca mellett az állandó dolog, ami a táskámban van. Sosem lehet tudni, mikor unom el magam, és van lehetőségem egy kicsit olvasni a könyvét… És kicsit közelebb érzem magamhoz. Olyan, mintha
ismerném. Persze, erről Taylornak nem beszélhetek. El sem tudom képzelni, mekkora hisztit csapna, ha elmondanám neki, hogy egy másik nőért úgy rajongok, mint egy 12 éves tinédzserlány.
-           Mit gondolsz, ki tudnálak engesztelni? – kérdeztem tőle, és közelebb húzódtam. Kicsit próbálom elaltatni a gyanakvását,és elfordítani a tv felöl, hogy ne lássa, kit bámulok 10 perce kocsonyás szemekkel.
-           Azt hiszem, van néhány módszer. – mosolygott Taylor, és karjait a nyakam köré fonta. Hihetetlen, hogy nem érzek semmit egy ilyen gyönyörű lánynál. Mi a franc van velem? Taylor remek lány, és, ha komolyan gondolnám, akkor jól ellennénk. Azt hiszem, szeret. Én is elmosolyodtam, és megcsókoltam. Belekuncogott a csókunkba, mire az ágyra döntöttem, hogy én kerültem felül. Amikor már mindegyikünkön csak fehérnemű volt, beúszott Georgina hangja közénk. Még mindig beszél? Ez egy egész műsor, ami róla szól? Szemeim felpattantak, és legördültem Taylorról.
-           Mi a baj? – kérdezte értetlenül.
-           Semmi, csak most ne… Kérlek. Folyamatosan a turnén kattog az agyam. – sóhajtottam, és a hajamba túrtam.
-           Akkor… Én most lezuhanyozom. – felelte, és levette a melltartóját.  Nem mondom, hogy fából vagyok, természetesen nem hagyott hidegen a mozdulat, amivel a földre hajította a ruhadarabot, és a válla felett kacéran visszanézett. Összeszorítottam a szemem, és mérlegeltem. Georgina, akire csak távolról csorgathatom a nyálam, vagy Taylor, aki itt van teljes valójában, és arra vár, hogy lezuhanyozzunk, és még ki tudja mire. Felpattantam, egy utolsó pillantást vetettem a tv-re, ahol Georgina éppen a kamerába mosolygott, és gyorsan kikapcsoltam a készüléket, mielőtt még meggondolom magam, aztán Taylor után mentem a fürdőbe.


~*~


-           Mekkora esélyt látsz rá, hogy a húgod nem csap arcon? – huppantam le Johnny mellé. Ebédszünetet tartottunk, és most mindenki ott ült le, ahol tudott. Zayn a létrán, ami lassan már hozzánő – kellett neki elvállalni a csillagokat -, Louis és Niall egy habszivacsból készült szikladarabon, Liam, Johnyy és én pedig a földön. Csak remélem, hogy a vörös törmelék nem fogja be a nadrágom, de igazából ez a legkisebb gondom.
-           Ha nem ugrik a nyakadba, nagyon félreismertem. – nevetett Johnny.
-           Mesélj róla valamit! – kérte Liam. – Úgy értem, ne nagyon személyeset, csak amit egy interjúban is elmondana. Például, hogy honnan a Doctor Who-láz?
-           Amikor látta a Casanovát David Tennanttel, teljesen beindult, hogy milyen tehetséges, és nem utolsó sorba milyen jó pasi. Emlékszem, minden négyzetcentimétert teleaggatott a képével a szobájában. – mosolygott Johnny. – Természetesen első dolga volt rákeresni, hogy miben szerepel még, és így bukkant a Doctor Who-ra. Kiskorában is teljesen oda volt a csillagászatért, meg az ufókért, és az angol kultúrát is nagyon szerette. Emlékszem, volt vagy 5 éves, és kijelentette Margaretnek, a dadusának, hogy ő csak tejjel hajlandó meginni a teát, és hogy mostantól csakis Earl Grey-t iszik. Persze nem sokáig bírta, és még aznap hisztizett egy sort, hogy kapjon gyümölcsteát. – ezen én is elmosolyodtam. Elképzeltem a kislány Georgiet, ahogy hisztériát csap egy pohár tea miatt. – Szóval beleszeretett a sorozatba. Megszerezte ’63-ig visszamenőleg az összes   
évadot, és annyira beletemetkezett, hogy angol akcentussal kezdett beszélni, a szüleink legnagyobb örömére. A blogról csak én és Taylor tudtunk, és bevallom, hihetetlen sztorik voltak. Sosem gondoltam volna, hogy az én húgom ennyire jól ír. Persze, tudtam, hogy szinte mindenben tehetséges, és konyít mindenhez, amit elé tesznek, de hogy ennyire jó legyen, az számomra újdonság volt. Nagyon félt, mikor felhívta Andy, hogy találkozzanak. Rám és Ivyra alig hallgatott, akkor kezdtem igazán sajnálni, hogy nincs többé Taylor az életében. Ő mindig rá tudta vezetni Georgiet arra, ami neki a legjobb, és fordítva. Ez valahogy beléjük van kódolva, hogy egymásnak segítsenek. Néha nem értem, miért ilyen makacs még mindig a húgom, de ez már egy másik történet…

8 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ez nagyon meglepett. Az előző részben teljesen azt hittem Taylorral beszél.De most meg kiderült, hogy nem. Jó fejezet volt. Nem ez tetszett eddig a legjobban, de örülök, hogy többet tudhattunk meg Georgie-ról, és kicsit belepillanthattunk Harry fejébe is. Ezzel a meglepetéses dologgal pedig teljesen felcsigáztál, hogy mi sül ki belőle. A fiúk meg nagyon aranyosak voltak, hogy így segítettek Harryenek.
    Várom a folytatást.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a fiúk nem teljesen önszántukból vetették bele magukat a nagy díszítésbe, de legalább segítenek! :-)
      Örülök, hogy tetszett a fejezet, nemsokára kiderül, hogy mire készül Harry! :-)

      xx

      Törlés
  2. OMG! Hát nagyon megleptél, teljesen abba voltam hogy Harry és Taylor most lefeküdtek, erre csak egy visszaemlékezés volt :D megkönnyebbültem.
    A rész valami fergeteges lett, nem csalódtam most sem, a meglepetésre én is nagyon kíváncsi vagyok. Ez a Harry fiú milyen romantikus, teljesen ellágyulok tőle.
    Ezt a másik történetet amit Johny is emlegetett már nagyon várom...
    pusziii :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, egyre több visszaemlékezés lesz, mert máskülönben kicsit össze-vissza lenne a történet...
      Örülök, hogy beugrottál, bár ez most nem volt cél. :-)
      Johnny nem teljesen ismeretlen történetet emleget és lehet, hogy ennek nemsokára pont kerül a végére.. :-)

      xx

      Törlés
  3. De nagyon-nagyon aranyosak!!! Ahogy Niall belépett a képbe, és elmondta, hogy Georgie mit hisz. Meg ez a Harry!!! Ki nem ugrana a nyakába egy ilyen meglepetés láttán? Te jóságos ég! Teljesen lázba jöttem ettől az egésztől. Ha csak egy pillanatra megérinthetném a Tardist mondjuk az egyik kisujjammal, már akkor is egy álmom válna valóra. Biztosan összepisilném magam.:DD Hihetetlen, hogy ennyire teper ez a Harry. Szerintem nagyon aranyos, és ez tetszik. Meg az, ahogy részletezted a helyiségben elhelyezett díszlet részleteit oly módon, hogy valaki éppen dolgozik rajta. :D (főleg szegény Zayn, aki a csillagok miatt a létra tetejével vált eggyé)

    Továbbra is nagyon szeretem a stílusod, és kiemelném, hogy muszáj folytatnod ezt! Ne legyenek kétségeid. Minden nagyszerű író életében vannak olyan időszakok, mikor fölöslegesnek érzi az egészet. Hidd el, a te írásaidra szükség van! Egyszerűen elmondhatatlanul szórakoztató. A hangulata szabad, a történet szárnyal. A helyzetek természetesek. Nem szomorodom el, mikor olvasom. Ez nagyon fontos. Fontos, hogy szórakoztató, mert nekem csak a megrendítő dolgok szoktak a kedvenceim közé kerülni. A tiéd az egyik kivétel. <3

    Nem kéne annyit agyalnod, csak tedd, amit tenned kell. Írj, mert az jól áll neked!
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :-)
      Nem akartam még lelőni a poént, ezért tudunk csak annyit a díszletről, amennyit. De idővel úgy is megtudjuk, mi az, nem igaz?
      Zayn rosszul választott feladatkört, de késő bánat, ebgondolat. :-)

      Harry valóban nagyon teper, kitudja meddig bírja, de ez most z a történet, ahol nem hullik az ölébe a lány, ahogy azt ő megszokta.

      Köszönöm, hogy olvasol, és örülök, hogy a limonádé hangvétellel ellentétben itt tudlak tartani valami aprósággal! :-)

      xx

      Törlés
  4. Hihetetlen Harry mi mindent megtesz a lányért, úgy érzem tényleg komolyan gondolja. A srácok nagyon cukik, ahogyan segédkeznek, intézkednek, kíváncsi vagyok mivel akarja meglepni Georgie-t. Biztosan nagyon romantikus. Na meg persze arra is, hogy a lány hogyan reagál erre. Harry nagyon teper...
    Kedves volt Johnny gondolatmenete, amikor arról mesélt Georgie milyen kislány volt, mikor kezdett rajongani Doktor Who-ért. Aranyos volt.
    Az olyan furcsa jelenet volt, amikor Taylor-Harry párbeszédet olvastam, s elképesztő, hogy ott van Taylor hús-vér nő, Harry arról beszél, hogy nem érez semmit, de azért mégis utána megy... Tipikus pasi..

    Egyszóval nagyon nagyon tetszett, izgatottan várom a folytatást!

    U.I.: Őszintén, szebbé varázsolod az estéimet, amikor lehetőségem nyílik elolvasni az új részt. Kérlek, ne hagyd abba az írást! Nagyon jó vagy benne! :)

    puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a véleményed, baromi jól esik, hogy olvasol! :-)

      Harry most tényleg komolyan gondolja, én is úgy gondolom. :-)
      Nem biztos, hogy mindenkinek romantikus lenne, de ez a jövő zenéje, nem spoiler-ezek! :-))

      Taylort mindenképpen valahogy kicsit vissza akartam hozni, mert mostanában csak annyira tűnik fel kb., hogy elmondják, Georgie mennyire fúj rá. És így itt volt, és kicsit játszott Harryvel.

      Igyekszem a következővel!

      xx

      Törlés