2013. március 30., szombat

Új sztori: SZEREPLŐK

Hellóka! 
Hát beszippantott az őrület, és akármennyire is kapálóztam, hogy soha nem lesz egész estés One Direction történetem, hát megértük. 
A történet nem igazán kívánja reflektorfénybe állítani őket de bonyolítani fogja a dolgokat, ennyit megígérhetek. :-)
Most biztos vesztek, és reményeim szerint nyerek is olvasókat, de egyszerűen csak jött az Isteni szikra, nem tehettem ellene semmit...
Úgy döntöttem, hogy egy kicsit pihentetem az "Un jour"t, mert mostanában nem igazán érzek ihletet és motivációt, de semmiképpen sem hagyom abba, csak egy kicsit szögre akasztom a jelmezeket, remélem megértitek. 
Ebből kifolyólag jött is az ötlet, hogy mindig az aktuális, műsoron lévő történet fejlécét használjam, aztán meggondoltam magam, inkább összeütök egy "Amelia Spencer" fejlécet, és a történetek menüpontjaiban lesznek az adott sztori montázsai. Ez így praktikusabb, meg szerintem jobb is, így az egyik történet sincs mellőzve.

xx, Amelia

U.i.: Nemsokára érkezem a sztori prológusával! ;-)







2 megjegyzés:

  1. Jaj, egy újabb érdekes történet közeledik!:D Érzem, hogy jó lesz.
    Csak kezd már el!!!:D

    és nem hiszem el, hogy Taylor Swift... nee.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egyelőre csak remélni tudom, hogy érdekes lesz.
      De azt megígérhetem, hogy ezt biztosan elkezdem, a másik kettőre pedig még fut a szavazás.
      Taylor nekem nagy kedvencem, már vártam, hogy jöjjön valami ötlet, amibe beírhatom. Hát, majd meglátjuk, hogy profitálok ebből. :-)

      Törlés