2013. március 23., szombat

6. díj :-)

Helló, halihó!

Utáljatok, kövezzetek meg, holnap résszel jövök, de ma egy díjjal... Nagyon örülök neki, még akkor is, ha már kaptam, mert egy számomra kedves személytől kaptam, akinek nagyon szeretem mindkét blogját, és rengeteg megjegyzést, kedves szót kapok tőle, az egyik leghálásabb olvasom! ;-)


xx, Amelia



A díjért egy hatalmas köszönöm Szilvinek!! :-) 


1. Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést, és tedd ki a fent látható képet!
2. Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen öt személynek kell továbbadnod!
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat visszafelé nem lehet adni! (Annak nem adhatod, akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.)

KÉRDÉSEK:

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Virág, és Virinek, vagy Coconak becéznek.

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
One Direction - Little Things, Bonnie Tyler - Total Eclipse to the Heart

3. Félsz a sötétben?
Eddig is nagyon tojtam, de most már nézem a Pretty Little Liars-t is, és azóta pláne. Köszi, ABC Family... :-)

4. Szerelmes vagy valakibe?
Igen, az ágyamba. Szívem szerint minden időt csak vele töltenék, és mindig nehéz az elválás. Tökéletesen kiegészítjük egymást, és amit csak lehet, együtt csinálunk, bár sokszor nem lehetünk kettesben a lakótársaim miatt...

5. Mi volt a legcikibb dolog, ami eddig életedben történt veled?
Ide mindig mást írok, mert egy csomó volt, de jelen pillanatban nem jut eszembe semmi... Elég béna vagyok, már senki nem lepődik meg rajtam. 

6.  Gondolatban öltél már meg valakit?
Nem elég nagyok a temetők...

7. Szerinted a péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Mindig mást, bár nem emlékszem, hogy különösebben megszívtam volna ezeken a napokon, ugyanolyan, mint a többi péntek.

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Lehetnek apróságok, de igazság szerint elég fiatalok, és az mellett, hogy a szüleim, mindent meg is beszélünk, elég közvetlen a kapcsolat közöttünk, ebben szerencsés vagyok. :-)

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Miután a fiú osztálytársam tudja kívülről a What Makes Me Beautiful-t? Kétlem, hogy bármi is ciki lenne... :-D

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Igen, és el is ájultam, és most is félek a tűtől, és a vértől is. 

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Kiadatnám a könyveimet, és jótékonykodásra használnám a nevem. Próbálnék az maradni, aki vagyok, de ez nyilvánvalóan lehetetlen lenne. 

12. Szoktál álmodozni?
Ezt is együtt csináljuk általában az ágyammal. Amúgy rengeteget, igazán akkor jön az ihlet, ha látod a fejedben a képet, vagy ha nem is egy adott fejezetről fantáziálok, a saját képzelgéseimet is fel tudom néha használni.

13. Járnál Chase Crawforddal?
Nem értem a kérdést. Ki ne járna vele? Visszatérve a 11. kérdéshez... Ha esetleg összefutnánk valami gálán, esetleg, khm...

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Kettőt. Fiú, és lány. Soma és Blanka. Érdekes, hogy nemrég ejtettünk meg egy beszélgetést a barátnőimmel a kritikán aluli névadásokról, és vicces dolgok jöttek nekünk is.

15. Adni, vagy kapni jobb?
Szeretem az emberek arcán látni, amikor boldoggá teszi őket a dolog, amit tőlem kapnak, lehet ez akár egy apróság is, vagy csak egy kedves gesztus. De jobban szeretem, ha ez az öröm az én arcomon van. Aki nem ezt mondja, mazochista, vagy hazudik. Kapni igenis jó!

16. Titkom?
Van, és marad is. De ha már senki nem ír ide semmit, akkor majd én megtöröm a jeget. Amikor 13 évesen szerelmes voltam Orlando Bloomba, volt egy hatalmas poszterem róla a szobámban. Amikor öltöztem, vagy vetkőztem, mindig elbarikádoztam magam, mert mivel a kamerába nézett, olyan volt, mintha szugerálni, és zavarban voltam. Ja, és minden reggel indulás előtt megpusziltam.

17. Bakancslista:
Jézus, már a felére sem emlékszem, miket írnék ide...
1. Londonban élni, és a BBC-nek dolgozni-
2. Baromi jó gyakornoki állást szerezni.
3. Fenntartani a kapcsolatot a barátaimmal.
4. Leküzdeni a tériszonyt és a klausztrofóbiát.
Meg még jó sok minden...

 Akinek küldöm:
 - Annie Sawyer
 - Annamária Berényi
 - Mini Dodó
 - Alice Ano

4 megjegyzés:

  1. Ez az Orlando Blooom-os sztori nagyon jó :) nevettem.
    Hasonló nekem is volt, bár én good charlotte rajongó voltam, még 100 éve :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, egyszer már valakinek meg kellett osztani valami titkot ;-)

      Törlés
  2. ááááááá
    köszi a díjat!! :D

    VálaszTörlés