2013. március 26., kedd

Sztoriutánpótlás 2.0?

Jó éjszakát mindenkinek!
Egyszerűen csak nem bírok a véremmel, és az egyik barátnőm a minap a fülembe ültetett egy ötletet, amit úgy érzem hogy muszáj továbbvinnem, de nem vagyok teljesen biztos benne, szóval inkább ezt is szavazásra bocsátom, mint a Five Direction-t, ami ha megvalósul, már biztos, hogy nem 1D-s történet lesz, de ne keseredjen egy fan se, a fiúk karakterét megtartom, csak nem a saját nevükkel. Mint amikor Lana Del Rey-ből Fleuryt csináltam. :-)
Szóval, egy kis bemelegítést hoztam így, a hajnali órákban, és bízom a kommentjeitekben, ötleteitekben, véleményeitekben, egyszóval mindenben, ami ahhoz kell, hogy ez a dolog működjön. Hogy ténylegesen miről van szó, egyelőre nem szeretném elárulni, de ha látom, hogy érdeklődés van, akkor egy kis spoilert becsempészek, ígérem! ;-)


xx, Amelia


Summer pictures




Feladó: Matthew Attkinson <matt.attkinson@gmail.com>

Címzett: Amália Salamon <lia.salamon@gmail.com>

Tárgy: Nyári gyakorlat – interjúértékelés



Tisztelt Ms. Salamon!

Sajnálom, hogy ilyen kurtán sikeredett a megbeszélésünk, és azt is, hogy nem szemtől szemben tehettük ezt meg, hanem skype-on. Elolvastam a csatolt életrajzát, és a motivációs levelet. Ekkora ambíciókkal még sokra viheti, de addig még rögös az út.
Szeretnék, a segítségére lenni ennek az útnak a kitaposásában, és a beszélgetésünk csak meggyőzött a leveleiben leírtakkal, hogy maga alázatos, tisztelettudó, kommunikatív, és minden nehéz helyzetben feltalálja magát.
Beszéltem már az együttesről, és mellékelten küldök néhány fontos adatot róluk, amit nem árt tudnia a személyes találkozó előtt. Az, hogy maga nem fanatikus, még csak nem is rajongó, megkönnyíti a dolgokat, de remélem, nem esik át a ló túloldalára, és nem kezeli őket felkapott popsztárokként, fiatal feltörekvő senkikként, ezt egyikünk sem szeretné, s rövid úton bell búcsút is vehetnénk egymástól.
Ezeken kívül csatolom a repülőjegyét, ami az első állomásra, Londonba szól. Itt nagyjából egy hetet töltünk, ami alatt a maga feladata a megfigyelés, és a jegyzetelés lesz, hogy majd az Ír-szigeteken bedobhassam a mély vízbe. Ekkor már maga is lebonyolíthat egyszerűbb időpont egyeztetéseket, megbeszélések részleteit, fotózások helyszínét, a színpadok körüli apróbb munkák elvégzését, stb. Természetesen mindent az én kizárólagos jóváhagyásommal érvényes, de remélem, hogy ennek ellenére önálló döntéseket tud majd hozni, amik nem csak az együttes, de a maga karrierjét is egyengetik.
Jelezte, hogy a háttérmunkák közül a hanggal kapcsolatos tevékenységek fogták meg igazán. Lehetősége nyílik majd a koncertek egy bizonyos részét a vezérlőkben tölteni, és a mikrofonok, hangszórók, egyéb hangtechnikai eszközök működését elsajátíthatja.
Egy kicsit a jövőről. Ha minden szépen folyik a mederben, az utolsó koncert előtt egy teljes hétig önállóságot kap, hogy maga szervezze és beszélje meg a programokat, valamint az utolsó előtti koncerten teljes egészében maga fog felelni a hangtechnikáért.

Várom május 7.-én 17.00-kor a londoni reptéren,

Üdvözlettel:

Matthew Attkinson

London, 2012. március 24.


3 megjegyzés:

  1. Hmm nem tudom mi fog ebből kisülni, de megfogott, én olvasnám, remélem hamar folytatod. Sok sikert hozzá :)

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlen, hogy mennyi új ötleted van, és az is, hogy nekem mennyire tetszenek! Remélem hamar hallunk a történet(ek) folytatása felől is. Nekem tényleg nagyon tetszik. Egyébként mindkettő. Nem tudom milyen kategóriába szántad, de ez pont olyan dolog, amitől még érdekesebb lesz.
    Remélem hamarosan bővebb információt is kapunk!:D

    VálaszTörlés
  3. Hááát, egyelőre nagyon titokzatoskodom, nem véletlenül! :-)
    Ha csak egy kis részletet kiszivárogtatnék, azzal teljesen elárulnám magam, túl egyértelmű lenne, szerintem. Úgy értem, talán ez pont olyan téma, amire már nagyon nincs kereslet, de őszinte leszek, tényleg a barátnőm miatt kezdeném el, neki nagyon sokat jelent, és idővel talán én is belelovalnám magam. :-)

    Szóval, idővel minden kiderül, reményeim szerint sok ötletet tudok majd megvalósítani. Örülök, hogy érdeklődtök, köszönöm, Annie, hogy ezt mondod, de én elég kishitű vagyok, sosem hiszem el, hogy jó vagyok, most sem, de örülök neked! :-)

    xx, Amelia

    VálaszTörlés